سلام دوست عزیز.
این خیلی خوبه که همسرت راضی شده که بچه اتون رو از سال بعد بفرستی مهد.
ولی اگه تونستی راضیش کن از الان بره. ولی به همسرت نشون نده که به خاطر تربیت غلط پدر و مادرته. چون همینیم که
راضی شده میفته رو دنده لج و نمیذاره. با سیاست حرف بزن. قبلا هم گفتم اگه نشد از راههایی که تو پست قبلی گفتنم استفاده کن.
از اسباب بازیهای جدید. از کارتون های جدید. بازی کردن با بچه ات توی خونه خودت دوتایی.
این مدت رو از هر روشی استفاده کن.
سعی کن زیاد با بچه ات مهربون باشی و بهش محبت کن.
همون که اونجا پرخاشگری کردی خواسته قلبی خانواده همسرت بوده. پس تو اینجور مواقع باید صبور باشی تا بیشتر از این
تحریکشون نکنی و نقطه ضعف بهشون ندی تا بچه ات رو ازت دور نکنی
- - - Updated - - -
راستش نمیدونم فکرت در مورد اینکه به همسرت پیشنهاد استعفا از شغلت رو بدی خوبه یا نه.
اگه قبول کرد چیکار میخوای بکنی؟ یعنی برای همیشه شغلتو حاضری ول کنی؟ نمیتونی یه مدت مثلا 6 ماهه مرخصی بدون
حقوق بگیری؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)