به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 92 [ 12:04]
    تاریخ عضویت
    1392-10-07
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    254
    سطح
    5
    Points: 254, Level: 5
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 29 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ببخشد اين يه تجربست كه خواستم بگم شايد به دردتون خورد
    درست يا غلطشو نميدونم ولى منو اروم كرد
    عزيزم منم مثل شما زود عصبى ميشدم و ناراحت و اصلا ً هيچ راهى جوابگوم نبود چون موقعه عصبانيت وقتى برا انجام توصيه ها نداشتم
    اما حالا تنها كارى كه ميكنم تا عصبانى ميشم ساكت ميشم و فقط و فقط به خودم ميگم اروم باش ولش كن بعد اينكه عصبانيتم خوابيد ميبينم بي مورد عصبى شدم و مسئله اى نبود و يا بعدش فكر ميكنم و ميرم با ارامش جواب طرفمو ميدم و ميگم اون موقعه نگفتم تا با عصبانيت تصميم نگيرم ولى الان دارم تو ارامش بهت ميگم اين نبوده و اينه يا ميديدم خوب شد جواب ندادم چون جز ناراحتى هيچى نداشت

    از وقتي اينكارو ميكنم ميبينم چرا قبلا اعصاب خودمو بقيه رو الكى خورد ميكردم و باور كن ارامشى تو وجودم رفته كه خيلى خوبه
    البته مشكلم زياده و واقعاً الان تو شرايط بديم ولى خوب ديگه عادت كردم و امكان نداره عصبى بشم و اگه بشم بروز نميدم و همين به من ارامش ميده اين عصانيت يه نقط ضعفه كه نبايد دسته هر كسى بدى
    ميدونم سخته چون ادم ميگه اگه جوابشو ندم فلان ميشه بيسار ميشه،اما اينو بدون اون مهم نيست تو مهمي كه وقتى عصبى ميشى سيستم بدنت هم بهم ميريزه و مشكلات زيادى در دراز مدت به وجود مياره بعدم كسى كه متوجه نميشه حالا تو خودتو بكش اون نميفهمه و بس
    وقتى عصبى ميشى فقط به خودت فكر كن و بگو من مهمتر از همچيزم و خودم با ارزش ترم

  2. 2 کاربر از پست مفید khaste1 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 18 دی 92), reihane_b (چهارشنبه 18 دی 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. من آدم حساس و زودرنجی شدم چی کار کنم؟
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 شهریور 90, 17:34
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.