سلام
من هم با سیگار مخالفم.طوری که خواستگار سیگاری رو قبول نمیکنم.اما به صداقت ودرستی افراد نمره بیشتری میدم.(البته این صداقت باید درجهت ترک باشه.نه اینکه مثل پسری که اومد خواستگاریم وگفت هر دوروز یک بسته سیگار میکشم اما میخوام ترک کنم.)ببینید شما باید شروع کنید وبعد بگید اراده کردم ومیتونم.در مورد نحوه گفتن اطلاعی ندارم اما باید محکم وبا اراده باشید.طوری که اون دختر بفهمه که میتونه به شما تکیه کنه.
به انتخابتون تبریک میگم.امیدوارم به آرزوتون برسید وخوشبخت بشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)