امروز این مساله رو من با یکی در میون گذاشتم اون حرفی زد که شاید جواب کل مساله باشه
گفت درسته که حق طلاق دست مرده اما اگه وکالت گرفتن و نیابتا به جای او صیغه طلاق را جاری کردن هر چند شما در آن زمان در ایام عادت بودی ولی بالاخره این نیابت گرفته شده و اون آقا حق طلاق را بخشیده پس باید بروی پیش همون آقا <محضردار>از او بخوای دوباره طلاق را غیابتا جاری کنه
اما اینکه کسی غیر اون محضر دار هم میتونه نمی دونم
باز اینو سوال کن
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)