من فکر می کنم این آقا همتون رو سر کار گذاشته و الان داره هر هر و کرکر به جوابا می خنده و بعد هم الکی اسلام و زن زیبا و ... رو قاطی هم می کنه و به خورد تاپیک های اینجا میده .
هدفش هم یا تفریحه یا خراب کردن وجهه بعضی چیزها و برخی افراد ....
ببخشید اینم نظر من بود دیگه ...
احساسم اینو گفت که مسائل دیگه ای در پشت پرده در جریانن![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)