به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 48
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 94 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 54 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله من کاملا باهاتون موافقم اما باید قبول کنین الان این یک معضله دو سویه است یعنی صرفا ملاک انتخاب خانمها تنها نیس الان آقایون هم اینجوری اند؛خیلی راحت شعور و نجابت و کمال ی دختر رو به ازای قیافه معمولیش ندید میگیرن(مثه دختر خاله خودم)
    ازدواج بحث یک عمر زندگیه طرف دوستمون نیس که مثلا هفته ای سه بار ببینیمش قیافش واسمون مهم نباشه؛یا اینکه اگه بعد ی مدتی قیافش دلو زد بذاریمش کنار
    من نمیگم این ملاک و معیار درستیه اما نبایدم ازش سر سری رد شد که

  2. 2 کاربر از پست مفید خیال تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92), نیکمرام (سه شنبه 10 دی 92)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خیال نمایش پست ها
    بله من کاملا باهاتون موافقم اما باید قبول کنین الان این یک معضله دو سویه است یعنی صرفا ملاک انتخاب خانمها تنها نیس الان آقایون هم اینجوری اند؛خیلی راحت شعور و نجابت و کمال ی دختر رو به ازای قیافه معمولیش ندید میگیرن(مثه دختر خاله خودم)
    ازدواج بحث یک عمر زندگیه طرف دوستمون نیس که مثلا هفته ای سه بار ببینیمش قیافش واسمون مهم نباشه؛یا اینکه اگه بعد ی مدتی قیافش دلو زد بذاریمش کنار
    من نمیگم این ملاک و معیار درستیه اما نبایدم ازش سر سری رد شد که
    روی اون حرفم فقط با شما نبود!
    منظورم بعضی از دختر خانم ها بود.
    بله متاسفانه بعضی از اقایون هم معیار اولشون قیافه و ظاهر شده. اما این مشکل در دخترخانم ها خیلی بیشتره.
    اقایان منطقی اگر بفهمن طرف مقابل شون معیار های مهم رو داره و از همه مهم تر تعهد و صداقت داره یک عمر حاضرند با طرف مقابل شون زندگی کنن حتی اگر قیافه همسر شون خوب نباشه یا یک مشکلات کوچک داشته باشه
    -----------------------------
    ببخشید اما شما حرف هاتون منطقی نیست.
    خوبه شما دارین می گین ازدواج یعنی یک عمر زندگی
    از کی تا حالا قیافه و چهره تضمین کننده ارامش و تداوم زندگی مشترک شده؟؟؟!!!
    از کی تا حالا به کسی که خوش قیافه هستش شغل یا مقام مهم می دهند؟؟!!

    چیزی که خیلی مهم اینکه شما با طرف مقابلت تفاهم داشته باشی و با اخلاق هم کنار بیاین.
    اینکه همسر شما بتونه با کمک شما به موقعیت خوبی برسه و شما بتونی بهش افتخار کنی یا بر عکس شما به موقعیت خوبی برسی.

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 94 [ 17:59]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    1,372
    سطح
    20
    Points: 1,372, Level: 20
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 54 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله متوجه شدم کلی گفتین منم کلی جواب دادم
    من دیگران رو نمیدونم اما چیزی که واسه خودم تجربه شد رو عرض کردم؛من نمیگم باید طرف زیبا باشه اما اینکه قیافه طرف باید به دل بشینه یک واقعیته،شما اگه نتونی تحملش کنی چجوری میخوای باهاش زندگی کنی؟مطمئنا خوبیهاشو کمرنگ تر می بینی بدیهاشو بزرگ میکنی چرا ؟چون باب میلت نیس
    نمیدونم شایدم من اشتباه میکنم که اگه اینجوریه خواهش میکنم دوستان کمک کنن
    اما قبول کنین به دل نشستن طرف امر مهمیه
    من خودم خواسگاری داشتم که فقط قیافش خوب نبود و واقعا وقتی فکرشو میکردم می دیدم خجالت میکشم این اقا رو فردا به اطرافیانم بعنوان همسر معرفی کنم پس همین هم باعث میشد خوبیای دیگه اش رو نبینم
    باور کن جامعه جوش خراب شده وقتی طرف معیارش اینه که همسر آیندم مثه مادرم یا فلان هنرپیشه زیبا باشه خب دیگه چه انتظاری میشه داشت؟؟؟
    وقتی قبل از هر صحبت و اشنایی که بفهمی طرف در چه حد از فهم و شعوره طرف(خونواده ها) اول عکس دختر رو میگیرن نشون پسرشون میدن یا برعکس دیگه زیادم نمیشه این موضوع رو نادیده گرفت

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط amirmahmood نمایش پست ها

    از کی تا حالا قیافه و چهره تضمین کننده ارامش و تداوم زندگی مشترک شده؟؟؟!!!
    قیافه تضمین کننده نیست و نبوده اما شروع کننده رابطه می تونه باشه که این مدل رو توی جامعه کم ندیدم

  5. کاربر روبرو از پست مفید خیال تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92)

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    دوستان این واقعیته که میگن طرف در کل باید به دلت بنشینه

    کل ظاهرش با هم حالا نه فقط چهره .. اصلا بعضیها شخصیتشون هم رو قیافشون تاثیرگذاره (استثنا هم داره البته)
    تاپیک زیر رو بخونید خیال و امیر محمود
    به خانمم علی رغم تفاهم کامل فکری و روحی و حتی اهداف هیچ علاقه ای ندارم چه کنم؟؟؟؟
    ویرایش توسط خانوم مجرد : سه شنبه 10 دی 92 در ساعت 00:15

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خیال نمایش پست ها
    بله متوجه شدم کلی گفتین منم کلی جواب دادم
    من دیگران رو نمیدونم اما چیزی که واسه خودم تجربه شد رو عرض کردم؛من نمیگم باید طرف زیبا باشه اما اینکه قیافه طرف باید به دل بشینه یک واقعیته،شما اگه نتونی تحملش کنی چجوری میخوای باهاش زندگی کنی؟مطمئنا خوبیهاشو کمرنگ تر می بینی بدیهاشو بزرگ میکنی چرا ؟چون باب میلت نیس
    نمیدونم شایدم من اشتباه میکنم که اگه اینجوریه خواهش میکنم دوستان کمک کنن
    اما قبول کنین به دل نشستن طرف امر مهمیه
    من خودم خواسگاری داشتم که فقط قیافش خوب نبود و واقعا وقتی فکرشو میکردم می دیدم خجالت میکشم این اقا رو فردا به اطرافیانم بعنوان همسر معرفی کنم پس همین هم باعث میشد خوبیای دیگه اش رو نبینم
    باور کن جامعه جوش خراب شده وقتی طرف معیارش اینه که همسر آیندم مثه مادرم یا فلان هنرپیشه زیبا باشه خب دیگه چه انتظاری میشه داشت؟؟؟
    وقتی قبل از هر صحبت و اشنایی که بفهمی طرف در چه حد از فهم و شعوره طرف(خونواده ها) اول عکس دختر رو میگیرن نشون پسرشون میدن یا برعکس دیگه زیادم نمیشه این موضوع رو نادیده گرفت

    - - - Updated - - -


    قیافه تضمین کننده نیست و نبوده اما شروع کننده رابطه می تونه باشه که این مدل رو توی جامعه کم ندیدم

    خواهشا روی یک حرف غیر منطقی پا فشاری نکنید!
    هیچ دختر یا پسری نباید قیافه و ظاهر معیار اولش باشه. قیافه و ظاهر بی اهمیت نیست اما میشه کم اهمیت شمردش چون معیار های بسیار مهم دیگه وجود داره.
    شما تا وقتی که بخوای به حرف دیگران توجه کنی و اهمیت بدی ، در زندگی ارامش نخواهی داشت. شما با دیگران زندگی نمی کنی با همسرت زندگی می کنی در نتیجه اخلاق و تفاهم مهم هستش.
    خوش قیافه بودن همسر اخه چیزی نیست که شما بخوای به دیگران پز بدی!!! ضمنا ادمی زاد سنش بالا میره و طبیعتا پیر میشه و قیافه خوب برای مدت کمی هستش و چیزی نیستش که ادم بخواد روش حساب باز کنه!
    حالا اگر طرف صاحب تحصیلات بالا یا به یک موقعیت خیلی خوب برسه میشه بهش افتخار کنی و به دیگران بگی.
    ---------------------------
    واقعا این موضوع نیاز به بحث نداره.
    قیافه خوب اهمیت نداره که شما دختر خانم ها اینقدر دارین روی این موضوع مانور می دیدین و بی خودی پافشاری می کنین.
    معیار های خیلی مهم دیگه رو در نظر بگیرین که بعدا یک عمر پیشیمون نشین.


  8. #36
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    amirmahmood شما خدایی نکرده تو چهرت عیبی داری که انقدر روی بی اهمیت بودن

    ظاهر پافشاری می کنی؟زشت و زیبایی مطرح نیست ولی به دل نشستن مهمه.وقتی

    کسی به دل آدم می شینه ینی از نظرش زیباست.خود تو بین دو دختر با شرایط یکسان

    یکی قشنگ اون یکی قشنگ تر کدومو انتخاب می کنی؟


  9. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    sara 65 (سه شنبه 10 دی 92), toojih (سه شنبه 10 دی 92), نیکمرام (سه شنبه 10 دی 92), خیال (سه شنبه 10 دی 92)

  10. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 دی 97 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1392-10-07
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    4,404
    سطح
    42
    Points: 4,404, Level: 42
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    75

    تشکرشده 32 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با نظریاتت بدجوری مخالفم امیرمحمود عزیز! قیافه برای ما پسرها از هر چیزی مهمتره.اگه نبود که من زندگی خودم رو از هم نمی پاشوندم. سه سال از خدا خواستم کمکمون کنه ولی آخرش نشد! اصلا با خانمم بخاطر اینکه زیبا و لوند نبود بهم خوش نمی گذشت و از شدت بی انگیزگی به بیکاری و بطالت رسیدم...قسم میخورم علی رغم اینکه همسرم پاک ترین و برترین زنان این دنیاست اما هر چه کردم نتوانستم بهش کشش و علاقه ای هر چند محدود پیدا کنم.حتی به فکرم زد کاش میمرد!!! حالامن یک آدم مذهبی اهل اعتقاداتم.ولی تا قیافه به دلم نشینه باقی این احادیث کشکه مشکه.اصلا من تا یه دختر سفید و قدبلند و خوش چش و ابرو میبینم عرفان و معنویت درم تقویت میشه....اصلا حس روزی چهارده ساعت کار کردن مداوم پیدا میکنم.........بهرحال ما سه سال با یک ظاهر معمولی سوختیم و لذتی نبردیم و از خدا هم دورتر شدیم.دیگه خود دانید!

  11. 2 کاربر از پست مفید نیکمرام تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92), خیال (سه شنبه 10 دی 92)

  12. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    amirmahmood شما خدایی نکرده تو چهرت عیبی داری که انقدر روی بی اهمیت بودن

    ظاهر پافشاری می کنی؟زشت و زیبایی مطرح نیست ولی به دل نشستن مهمه.وقتی

    کسی به دل آدم می شینه ینی از نظرش زیباست.خود تو بین دو دختر با شرایط یکسان

    یکی قشنگ اون یکی قشنگ تر کدومو انتخاب می کنی؟
    نه خدا را شکر عیبی در چهره یا قیافه ام ندارم

    نگفتم ظاهر و قیافه بی اهمیت هستش اما در برابر دیگر معیار های بسیار مهم کم اهمیت شمرده میشه
    من حرفم اینکه نباید بخاطر ظاهر دیگر معیار های خیلی مهم دیگه رو نادیده گفت
    وقتی یک دختر یا پسر به دل ادم می شینه که طرف صاحب اخلاق خوب، فکر و عقل سالم ، تحصیلات عالیه ، موقعیت و شغل خوب ، خانواده خوب اینا باشه.




    نمونه بارزش همین اقای نیکمرام داره بخاطر ظاهر و قیافه زندگی خودش و همسرش رو الکی خراب می کنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط نیکمرام نمایش پست ها
    با نظریاتت بدجوری مخالفم امیرمحمود عزیز! قیافه برای ما پسرها از هر چیزی مهمتره.اگه نبود که من زندگی خودم رو از هم نمی پاشوندم. سه سال از خدا خواستم کمکمون کنه ولی آخرش نشد! اصلا با خانمم بخاطر اینکه زیبا و لوند نبود بهم خوش نمی گذشت و از شدت بی انگیزگی به بیکاری و بطالت رسیدم...قسم میخورم علی رغم اینکه همسرم پاک ترین و برترین زنان این دنیاست اما هر چه کردم نتوانستم بهش کشش و علاقه ای هر چند محدود پیدا کنم.حتی به فکرم زد کاش میمرد!!! حالامن یک آدم مذهبی اهل اعتقاداتم.ولی تا قیافه به دلم نشینه باقی این احادیث کشکه مشکه.اصلا من تا یه دختر سفید و قدبلند و خوش چش و ابرو میبینم عرفان و معنویت درم تقویت میشه....اصلا حس روزی چهارده ساعت کار کردن مداوم پیدا میکنم.........بهرحال ما سه سال با یک ظاهر معمولی سوختیم و لذتی نبردیم و از خدا هم دورتر شدیم.دیگه خود دانید!

  13. #39
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    اتفاقن به اندازه همون معیارها با اهمیته.مثالش نیکمرام اگر بگردی بازم پیدا می کنی

    که به خاطر ظاهر طرف می خواست جدا بشه.


  14. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    toojih (سه شنبه 10 دی 92), نیکمرام (سه شنبه 10 دی 92)

  15. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 شهریور 97 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-9-22
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    4,299
    سطح
    41
    Points: 4,299, Level: 41
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    62

    تشکرشده 46 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به دل نشستن برای شروع یک زندگی لازمه.... سر صحبت من با خانم بی خیال هست که یک پسر پاک رو 6 ماه دنبال خودش کشونده و اخرش به دلیل به دل ننشستن قیافه ردش کرده و دلشو شکونده... دختر خوب فهمیدن اینکه طرف قیافش به دلت میشینه یا نه رو میشه از همون دیدار اول تشخیص داد ... اگه خوشت اومد ادامه میدی اما اگه خوشت نیومد رک و راست بهش بگید که از نظر ظاهری جذابیتی براتون نداره.... چرا با احساسات دیگران بازی می کنید دختر بی خیال و نیکمرام ... ایا این کار از نظر انسانی، اخلاقی و شرع درسته؟ چرا همون اول رک و پوست کنده ردش نمی کنید... دخترخانم اگه از خواستگارت خوشت نمیاد، بشین صادقانه دلیل جواب رد رو بهش بگو... حالا این دلیل هرچی باشه قیافه، تیپ، طرز صحبت کردن، خانواده و ... من در جایگاه یک پسر این جواب برام قابل پذیرش تره تا اینکه بری یک بهانه مسخره جور کنی و بگی به خاطر اون از ازدواج منصرف شدی!!! با ابراز صادقانه نظر هم به خودت احترام میذاری هم ه شعور طرف مقابل...

  16. کاربر روبرو از پست مفید اسیر سرنوشت تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 10 دی 92)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.