به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 بهمن 92 [ 20:27]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    503
    سطح
    10
    Points: 503, Level: 10
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    آره عزیزم.

    بهتره زودتر هم تکلیف خودت و هم تکلیف اون آقا را مشخص کنی.

    اینطور که ایشون منتظر باشه و شما هم ندونی و نتونی به خواستگارهای دیگه ات درست فکر کنی، درست نیست.

    نامزد کردن یا حتی عروسی کردن با مردی در این شرایط، که گفتید مشکلی با ادامه تحصیل و فعالیتهای شما ندارد
    و حامی و کمک هم هست، می تونه حتی شرایط شما را برای ادامه تحصیل بهتر کنه و دغدغه های ذهنیتون را کمتر کنه.

    پس اگر جوابت و نظرت مثبت هست، بهتره زودتر اعلام کنی
    و اگر منفی هست، باز هم بهتره زودتر تمام بشه تا هر کدوم بتونید به مسیر خودتون برید.
    اعتراف میکنم سخترین انتخاب عمرم هست و سرنوشت سازترینش به اندازه ای که ذهنم خیلی درگیره اونقدر سبک سنگین کردم دیگه ذهنم بعضی وقتا هنگ میکنهچ
    حتما سعی میکنم جواب قطعی بدم و از این دو به شکی دربیام

  2. کاربر روبرو از پست مفید یانار تشکرکرده است .

    rozaneh (دوشنبه 17 تیر 92)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 بهمن 92 [ 20:27]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    503
    سطح
    10
    Points: 503, Level: 10
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array


    - - - Updated - - -


  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 شهریور 97 [ 17:30]
    تاریخ عضویت
    1392-9-22
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    4,299
    سطح
    41
    Points: 4,299, Level: 41
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    62

    تشکرشده 46 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام، این حرفی که به این اقا گفتید چقدر برای من اشناست "من الان شرایط ازدواج ندارم شما هم اگه کسی از من بهتر پیدا کردی برید سراغ اون"، اینو همین چند وقت پیش خانمی که باهاشون اشنا شدم به من گفتن، حالا قصد و منظور واقعیش رو نمیدونم(ناز کردن یا ...)، اما از دیدگاه من حرف بسیار خودخواهانه ایست مخصوصا اگه پسره خیلی دختر رو دوست داشته باشه. البته من خدارو شکر چون در کنار عاطفی بودن منطقی هستم، بلافاصله تصمیم گرفتم دیگه اصرار نکنم و پیگیر ایشون نشدم....

  5. کاربر روبرو از پست مفید اسیر سرنوشت تشکرکرده است .

    یانار (جمعه 06 دی 92)

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام
    شایدچیزایی که میگم دیگه تکراری باشه چون دوستان به تمام نکات اشاره کردن
    شایدها وبایدها رو کنار بذارید خداروشکرمنطقی که هستیدپس بیشتر فکرکنیدوتکلیف هردوتون رومشخص کنید درست نیست ک این اقا 2سال دیگه هم پای شمابشینه بعداونی ک شما ایده ال میدونی واسه زندگی نباشه وبخوای ردش کنی.همین حالا تصمیم درست رو بگیر.

  7. کاربر روبرو از پست مفید sadafdarya تشکرکرده است .

    یانار (جمعه 06 دی 92)

  8. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    همیشه از افراط و تفریط ضربه میخوریم. کاش این فرهنگ جا بیفته زندگیمونو در طول پیش ببریم نه اینکه اونقدر غرق تحصیل بشیم که مجبور بشیم آدما رو سرکار بذاریم. اسمشم بذاریم احترام یا جلوگیری از ناراحت شدن خواستگارم یا پسرامون فکر کنن طرفشون داره ناز میاره. من مخالف پیشرفت تحصیلی نیستم ولی واقعا چرا کشور ما تو دنیا از نظر دانشجوی دختر رکوردداره ؟ چرا باید تحصیلات اهمیتش بیشتر از اونی باشه که باید باشه؟
    متاسفم ،با احترام به یانار خانم و روزنه خانم با حرفاشون فقط دیدم به ازدواج منفی تر شد ، دیگه آدم میترسه واسه رسیدن به عشقش تلاش کنه .

    خانوما دوست دارن جواب منفی بدن ولی در عین حال هنوز اون پسر ازشون یه فرد رویایی تو ذهنشون داشته باشه این اوج بی انصافیه . از خانوما خواهش میکنم اگه یه پسرو دوست ندارین محکم و قاطع بهش جواب منفی بدین ، این جمله که او پسر اصرار میکنه یا از این دست اصلا توجیه خوبی نیست بهرحال ما قدرت انتخاب داریم

    ببخشید اگه تند رفتم!!!!!

  9. 2 کاربر از پست مفید capitan تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 25 آذر 92), یانار (جمعه 06 دی 92)

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 دی 92 [ 19:36]
    تاریخ عضویت
    1392-10-06
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2
    سطح
    1
    Points: 2, Level: 1
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    خواهر عزیزم
    منم دقیقا همین مشکلو داشتم
    با این تفاوت که دقیقا داشتم این حرفارو از زبون یه خانم دیگه میشنیدم
    دوسش داشتم ولی اون نتونس با این افکارش کنار بیاد
    اونم بمن میگفت زیاد از قیافت خوشم نمیاد
    بعد از کلی بالا و پایین رفتن آخرش گفت : نه!
    یکم مرام داشته باش و تکلیفتو با خودت روشن کن
    گذر زمان فقط عادت میاره
    نه عشق
    نه دوست داشتن
    و نه هیچ چیز دیگه
    بعد یه سال هنوز دودلی
    و این روال خوبی نیس اگه نمیخایش تمومش کن و به امید گذر زمان نمون
    اینم بگم که من خودم پزشکمو فک نکنم ازبابت موقعیت یا مسایل مادی اگه بامن ازدواج میکرد مشکلی بوجود میومد
    الان ازش صمیمانه سپاسگزارم
    درسته باهام بدرفتاری کرد
    ولی اینقده مرام داشت که حقیقتو بگه
    بااینکه خیلی راحت میتونست بمونه و ازم سواستفاده کنه و آخرشم بگه نه

  11. کاربر روبرو از پست مفید ام.آی تشکرکرده است .

    یانار (جمعه 06 دی 92)

  12. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    خانوم بهترین کار اینکه سنگاتو با خودت وا بکنی اینکه عشق و تعهد و... از اون آقا میگید معیارهای خیلی مهمیه و تاثیر گذار
    ولی این درست نیست که اون آقارو 1 اسال یا 3 سال معلق نگه دارید چون عاشق شماست و شمارو دوست داره!

    خودتون رو بزارید جای ایشون؟

    شما ببین با این شرایط میتونی باهاش زندگی کنی؟ با ملاکاتون و معیارات میخونه یا نه؟
    ممکنه این آقا 100% موجهه و مطمئنه که اینجوری که من متوجه شدم هست ولی ملاکای شما کاملا فرق بکنه و ...

    پس وقت این آقارو بیشتر از این نگرید اگه به ملاکاتون نمیخوره صریح و قاطع به ایشون بگید بره دنبال زندگیش ، این درست نیست منتظر این بمونه تا فردی بهتر گیر میارید ؟ یا درستون تموم شه و....


    من فکر میکنم ملاک های شما و طرز فکر و ودیدتون به زندگی با شرایط ایشون فرق میکنه منتها چون شما خصوصیات مثبت و استثنایی و عمیق ایشون و دوست داشتنشو میبینید میترسید هم چین موردی دیگه گیرتون نیاد و از دستش بدید

    یاحق


  13. کاربر روبرو از پست مفید mercedes62 تشکرکرده است .

    یانار (جمعه 06 دی 92)

  14. #28
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    شما برای کی می نویسید؟
    این تاپیک از تیرماه است!! شروع کننده اش هم که نیست!
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  15. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    یانار (جمعه 06 دی 92)

  16. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 بهمن 92 [ 20:27]
    تاریخ عضویت
    1392-4-15
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    503
    سطح
    10
    Points: 503, Level: 10
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوباره به دوستان بعد از مدتها
    چند بار خواستم بیام نتیجه رو بنویسم الان بهترین زمانه چون دیدم تاپیک بالا اومده
    بعد ماه رمضون من جواب نه محکم به ایشون دادم
    ببینید دوستان من واقعا آدمی نیستم که بخوام با احساسات کسی بازی کنم یعنی این حرکتو لایق یه انسان نمیدونم من خواستگارای زیادی دارم ندید بدید عشق و ابراز احساس نیستم که بخوام از ترس از دست دادن کسی رو تو دستم نگه دارم اینم بگم که من سع میکنم پاک زندگی کنم تو پست اولم گفتم چه احساسی به ایشون داشتم من خیلی احساساتی نیستم الانم که تمومش کردم میبینم که وابسته نشده بودم اما علاقه ی ایشون بحث وابستگی نیست ایشون واقعا دوسم داشتن

    تو ان مدتی که بهشون گفتم نه... خیلی اس دادن به بهانه ها مختلف اما هیچ وقت ج اس ندادم و نخواهم داد الان چند مدت یه بار اس میدن که نظرمو عوض کنن حتی یه بار عصبی شدن و اس دادن هیچ ارزشی برام دیگه نداری بازم ج ندادم
    من اگه مخواستم با احساس کس بازی کنم متونستم ادامه بدم یا ابراز علاقه کنم و یا ....
    فقط از خدا خواستم یه عشق پاک دو طرفه بهشون بده تا منو فراموش کنه
    نمیدونم بعضی وقتا دعا میکنم از یاد ببره منو عشق من تبدل به نفرت بشه براشون
    من نمیدونم چرا اینجوری میشه تو دانشگاه هم یه نفر مثل ایشون عاشق دلباخته هستن ولی بهشون اجازه ی حرف زدن هم ندادم و تا اونجایی که میتونم بی تفاوت رفتار کردم اما خوشحال نمشم مثل دخترا دیگه من واقعا عذاب مکشم وقت ان چیزا برام اتفاق میفته من
    من نمیدونم چجور بگم نه که اذیتم نکنن اصرار نکنن
    واقعا تشکر میکنم که این تاپیکو بالا آوردین نیاز داشتم این حرفارو بگم
    ویرایش توسط یانار : جمعه 06 دی 92 در ساعت 22:58

  17. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    خیلی جالبه این اقا چرا این همه داره اصرار میکنه!!!!!!!!!!من به شخصه دختری بهم بگه از قیافت خوشم نیومد یه لحظه هم دیگه به همچین دختری فکر نمیکنم حتی اگر خودشم پشیمون شه برگرده دیگه محاله قبولش کنم(حالا برخوردهای دیگه بماند)،این اقا اگر یکم برا خودش ارزش قائل بود هیچ وقت تا این حد پافشاری نمیکرد برای این ازدواج!!! اگر ادم سالم و خوبی باشه قطعا دخترهای خوبی که ارزوشونه با همچین ادمی ازدواج کنند زیاده،به نظرم قدر خودشو نمیدونه

  18. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    یانار (جمعه 06 دی 92)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.