به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 86
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amirmahmood نمایش پست ها
    چند بار کلمه " خسیس" رو بکار بردی، خوب نیست برای شما که 30 سال سن دارین و کار می کنین و دستت تو جیب خودت هست منتظر باشین که یک مردی همه چیز براتون بخره.
    حداقل به خودت احترام بگذار و اعتماد به نفست رو بیشتر کن. منتظر نباش یکی خرجت رو بده. استقلال مالی و فکری داشته باش.

    دوستی های زودگذر هم به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه. کافیه یک جستجو ساده در همین تالار کنی و داستان دیگر کاربران رو بخونی، متوجه میشی که از رابطه های دوستی چقدر دختر خانم ها ضربه خوردن و تا اخر عمرشون چوب اشتباه شون رو دارن می خورند و خواستگار های خوب شون از دست دادند.

    جالبه شما همین الان به فکر پیدا کردن فرد مناسب دیگه ای هستین.
    تا حالا فکر کردی به این موضوع با اون اقا تماس فیزیکی داشتین و به همین راحتی می خوای فراموشش کنی و دنبال شخص دیگه؟؟

    تو یک رابطه هم صرفا معیار تون خرج کردن طرف مقابل نباشه، چراکه اگر طرف قصدش خیر باشه سریع بی خیال میشه چون فکر می کنه شما اون رو فقط بخاطر پول می خوای. خیلی ببخشید می گم اگرم قصدش خیر نباشه 10 برابر مقداری که خرج کرده توقع داره شما سرویس بدی!! و در نهایت هم شما بیشترین ضرر عاطفی و جسمی رو می بینین.


    در اخر هم می تونم بهت بگم به فکر تجربه کردن چند دقیقه لذت نباش که اخرش بخاطر چند دقیقه لذت یک عمر باید تابان کار اشتباهت رو پس بدی.
    دوست عزیز چه قدر تند و راحت قضاوت میکنی!!!!!!!!!!!!1
    اگه پست های قبلی میخوندی متوجه منظور من از خرج کردن را بهتر متوجه میشی
    30 سال سنم و تا به حال برای مساله مالی با کسی نبودم حتی تمام این مدت مسایل روحی ام هم سرکوب کردم
    از خانواده با وضع مالی خوبی هستم و در یک جای خوب در امد خوبی هم دارم
    اصلاااااااااااااااااا منتظر نشستم یک اقایی بیاد و خرج من بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    منظور من چیز دیگه ای بود که شما متاسفانه متوجه نشدید اشکالی نداره ....
    اینقدر تند نرید

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    دختر تنهای عزیز،

    فقط تمام کردن این رابطه مشکل شما را حل نمی کنه. باید ببینی مشکل اصلیت از کجا حل می شه.

    تو که سی سال، یا از زمان بلوغ بگیم، 20-15 سال صبر کردی، شش ماه تا یکسال دیگه هم صبر کن.
    تو این شش ماه رویه ات را عوض کن ببین نتیجه بهتری نمی گیری؟

    چند بار توی تاپیکت تکرار کردی، من که ازدواج نمی کنم ....
    چرا؟

    برو تاپیک جدید "خانم مجرد" را بخون. پست اولش را. نداشتن عزت نفس، نداشتن اعتماد به نفس، باور نداشتن خودش، دوست نداشتن خودش ...
    متشکرم شیدای عزیزم
    ان تاپیک خوندم
    من خودم زشت و بی ارزش اینها نمیبینم حس خوبی واقعا دارم
    من مدتهای طولانی با روانشناس هم در ارتباط بودم و کمک خاصی نتونست به من بکنه .....
    من ظاهرم نه خیلی زیباست و نه مطمینا زشت و چندش
    من خودم ظاهرم پوستم .... همه را قبول دارم
    شرایط اجتماع را هم دارم میبینم
    تو سن من دیگه احتمال اش خیلی کم
    تا به حال واقعا موردی نبوده
    حتی تو این فکرم نوع پوششم(که چادر) عوض کنم و با مانتو اما پوشیده باشم و کمی هم ارایش اضافه کنم
    من تو اجتماع هستم کار دانشکاه ......
    ادم باهوشی هستم و .......

  2. 2 کاربر از پست مفید پونه تشکرکرده اند .

    تازه نفس گرفته (جمعه 06 دی 92), شیدا. (جمعه 06 دی 92)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 96 [ 21:21]
    تاریخ عضویت
    1392-9-04
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    2,949
    سطح
    33
    Points: 2,949, Level: 33
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 101
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    62

    تشکرشده 84 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اعوذ بالله من الشيطان رجيم
    عزيزم به خدا پناه ببر از شر شيطان رانده شده . خواهـــــــــــــــش ميكنم هرچه زودتر رابطه تو قطـــــــــــــــع كنننننننننننننننننننننننن نننننننننننن. به خداوندي خدا سرم داره سوت ميكشه
    به خودت احترام بزار به اون پدر مادر بيچارت فكر كن كه با خون دل بچه بزرگ كردن كه بياد با آبروي يك عمرشون بازي كنه؟ مگه اون مرديكه چي داره؟ اون اگه مرد بود كه آبروي هرچي مرد هستو نميبرد آخه چرا اعتماد ميكني؟؟؟؟؟؟؟ از چيش خوشت اومده؟اون كه معلوم نيست از زير كدوم بوته سبز شده؟(با عرض معذرت). تو ميخواي خودتو جوونيتو احساستو نجابتتو بريزي به پاش كه آخرش چي بشه؟ به خداوندي خدا قسم اگه بياد تورو بگيره(كه عمـــــــرا بگيره) هزاران هزار بار به سرت ميزنه. اگه .... چيز خوبي بود خدا در پنهاني ترين نقطه بدن پنهانش نميكرد درست ميچسبوند پيشوني آدم. خودتو كنترل كن. زود زود برو دستشويي و خودتو با آب سرد بشور. رو شيكم نخواب. پرخوري نكن و غذاهاي چرب نخور و از ياد خدا غافل نباش تا از اين امتحان خداوند سربلند بياي بيرون و خدا يك مرد واقعي رو قسمتت كنه و اين شعر از حافظ يادت باشه كه ميگه:
    زاهد ار رندي حافظ نکند فهم چه باک ديو بگريزد از آن قوم که قرآن خوانند

  4. #43
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حتی توی نظام روابط آزاد،مرد کلی قهرمان بازی ورشادت وشجاعت ودست ودلبازی وفداکاری نشون میده تا دل دختروبدست بیاره.واقعا ارزششو نداره خودتو حتی باصیغه دراختیاریه فردخسیس واحتمالا ازخود راضی .بذاری آثارمنفیش بیشتر میشه.حساس ترین وبنیادی ترین احساس انسان،میل جنسیش هست،بنابراین انتظار نداشته باش بعد معاشقه سطحی رابطه ت عمیق تر نشه یا درصورت عمیق ترنشدن،تمایل به معاشقه سطحی با پسرای دیگه درقالب صیغه یا آزاد پیدانکنی،شاید اشتباها فک کنی بعد یه رابطه جنسی سطحی یاعمیق حالت واسه همیشه خوب میشه،سه روزبعد یه هفته بعد یا ده روزبعد دوباره میل میاد منتهاباجسارت بیشتر،فک نمیکنم امتحان این یکی مجانی باشه.عقل ما فراترازاحساس ،راه رو نشون میده.

    - - - Updated - - -

    حتی توی نظام روابط آزاد،مرد کلی قهرمان بازی ورشادت وشجاعت ودست ودلبازی وفداکاری نشون میده تا دل دختروبدست بیاره.واقعا ارزششو نداره خودتو حتی باصیغه دراختیاریه فردخسیس واحتمالا ازخود راضی .بذاری آثارمنفیش بیشتر میشه.حساس ترین وبنیادی ترین احساس انسان،میل جنسیش هست،بنابراین انتظار نداشته باش بعد معاشقه سطحی رابطه ت عمیق تر نشه یا درصورت عمیق ترنشدن،تمایل به معاشقه سطحی با پسرای دیگه درقالب صیغه یا آزاد پیدانکنی،شاید اشتباها فک کنی بعد یه رابطه جنسی سطحی یاعمیق حالت واسه همیشه خوب میشه،سه روزبعد یه هفته بعد یا ده روزبعد دوباره میل میاد منتهاباجسارت بیشتر،فک نمیکنم امتحان این یکی مجانی باشه.عقل ما فراترازاحساس ،راه رو نشون میده.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  5. 8 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    majid_k (جمعه 06 دی 92), meinoush (پنجشنبه 10 اردیبهشت 94), فرهنگ 27 (جمعه 06 دی 92), واحد (شنبه 07 دی 92), ژینا (شنبه 07 دی 92), مارتا63 (جمعه 06 دی 92), مصباح الهدی (جمعه 06 دی 92), شیدا. (جمعه 06 دی 92)

  6. #44
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    متوجه بودم که توی متن گفته بودی از نظر خانوادگی و فردی اوکی هستی و زندگی معمولی خوبی داری.
    ولی نمی دونم چرا می گی ازدواج نمی کنی؟
    سی سال سن زیادی برای ازدواج نیست.

    شاید روانشناس شما متبحر نبوده. به نظر من که پیدا کردن روانشناس خوب، از پیدا کردن پزشک خوب سخت تره.
    کتاب در این زمینه ها خوندی؟
    کلا چه کارهایی برای خودت کردی؟ (منظورم در این مورد هست)

    واقعا حیفه که یک دختر سالم و خوب را دو دستی تقدیم کسی کنی که بخواد استفاده جنسی کنه، داغونش کنه و بره.
    دلم می خواد راهت را پیدا کنی و خوشبخت بشی.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  7. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    majid_k (جمعه 06 دی 92), sanjab (جمعه 06 دی 92), واحد (شنبه 07 دی 92), تازه نفس گرفته (جمعه 06 دی 92)

  8. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 96 [ 21:21]
    تاریخ عضویت
    1392-9-04
    نوشته ها
    49
    امتیاز
    2,949
    سطح
    33
    Points: 2,949, Level: 33
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 101
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    62

    تشکرشده 84 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array
    راستي عزيزم تو بيشتر ميخواي حس دوست داشتن كني ميتوني بري سازمان بهزيستي و مادر معنوي يكي از بچه هاي بي سرپرست شي خيلي حس خوبيه و ميتونه باعث شه كه وقتايي كه ميزاري كه با اون حرف بزني يا بري بيرونو با بچه ات باشي و اينكه با خدا معامله كن و بهش بگو كه من از اين گناه به خاطر رضاي تو دست ميكشم و تو به من آنچه صلاح ميداني بده و يه شوهر خوب قسمتم كن تا وقتي چشش به چشم ميخوره احساس گناه نكنم

  9. 2 کاربر از پست مفید تازه نفس گرفته تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 06 دی 92), مصباح الهدی (جمعه 06 دی 92)

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    متوجه بودم که توی متن گفته بودی از نظر خانوادگی و فردی اوکی هستی و زندگی معمولی خوبی داری.
    ولی نمی دونم چرا می گی ازدواج نمی کنی؟
    سی سال سن زیادی برای ازدواج نیست.

    شاید روانشناس شما متبحر نبوده. به نظر من که پیدا کردن روانشناس خوب، از پیدا کردن پزشک خوب سخت تره.
    کتاب در این زمینه ها خوندی؟
    کلا چه کارهایی برای خودت کردی؟ (منظورم در این مورد هست)

    واقعا حیفه که یک دختر سالم و خوب را دو دستی تقدیم کسی کنی که بخواد استفاده جنسی کنه، داغونش کنه و بره.
    دلم می خواد راهت را پیدا کنی و خوشبخت بشی.
    میدونی چند سال پیش از فرط فشار جنسی زیاد رفام پیش یک روانشناس خانم ایشون به من گفت میتونی با کسی محرم بشی و رابطه داشته باشی و خیلی هم خوب
    به وابستکی جنسی و روحی بعدش هم فکر نکن که همه اینها راه داره
    من مدت زیادی به دنبال ذوست بودم اما موفق نمیشدم اکثرا مردهای زن داری بودن که دروغ میگفتن
    خلاصه با خود ارضایی هم مشکلات زیادی داشتم تو کله ام نمیرفت در حال دیوانه شدن بودم
    ان روان شناس همیشه میگفت باید سکس تجربه کنی تا اینقدر بزرگش نکنی و بفهمی چیز مهمی نیست .....
    همیشه این حرف تو ذهنم مونده که اینقدر دنبلشم فکرمیکنم اگه تجربه اش کنم برای یک مدت از ذهنم میره ....
    ان روان شناس خانم همیشه میگفت نهایتا وابسته میشی ... هیچ اتفاقی نمی افته....
    نمیدونم اما سر یک سری مسایل اخر من ارجاع داد به یک دکتر اقا که میگفت فوق العاده است
    اما فقط بحث میکردیم و من نتیجه زیادی نمیگرفتم و ایشون خودش من ول کرد ان هم با برخورد نا درست که حال افسردگی منو بدتر کرد
    ایشون هم میگفت دوست داری دوست پسر پیدا کن و تجربه کن!!!!
    سوال مهم من این بود که من اصلا جز از اینترنت بلد نیستم نمیئونم از دنیای بیرون باید چه کنم ؟؟؟ چه جوری با کسی دوست شوم؟؟
    الان باز هم دنبال یک مشاور خوب هستم اما کسی نمیایم یعنی تا یهمن وقت ندارن

  11. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط alone_girl نمایش پست ها
    دوست عزیز چه قدر تند و راحت قضاوت میکنی!!!!!!!!!!!!1
    اگه پست های قبلی میخوندی متوجه منظور من از خرج کردن را بهتر متوجه میشی
    30 سال سنم و تا به حال برای مساله مالی با کسی نبودم حتی تمام این مدت مسایل روحی ام هم سرکوب کردم
    از خانواده با وضع مالی خوبی هستم و در یک جای خوب در امد خوبی هم دارم
    اصلاااااااااااااااااا منتظر نشستم یک اقایی بیاد و خرج من بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    منظور من چیز دیگه ای بود که شما متاسفانه متوجه نشدید اشکالی نداره ....
    اینقدر تند نرید

    - - - Updated - - -

    به هر شکل دوستان هشدار های لازم رو بهت دادن.
    لازم نیست ادم خودش همه چیز رو تجربه کنه و تابانش رو پس بده بلکه می تونه از تجربه دیگران استفاده کنه
    دوستی های زود گذر عاقبتش اصلا خوب نیست (خصوصا برای دختر ها) و ممکن هستش باعث یک عمر پشیمونی بشه.
    اون اقا هم اگر خرج نمی کنه دلیل داره.
    کمی فکر می کردی متوجه می شدی.
    ظاهرا شما و اون اقا هدف تون از ارتباط دوستی ساده و زود گذر هستش. خب طبیعتا اون اقا هم می خواد از این دوستی زودگذر بیشترین سود رو ببره و کمترین خرج رو کنه. اگر هدف ازدواج (ارتباط با تعهد و طولانی مدت) بود، خب متطقی به نظر می رسید طرف خرج کنه.
    شما هم درسته نیاز های عاطفی و احساسی تون برطرف میشه اما ضرر بیشتر رو شما می بینی نه اون اقا!!

  12. 2 کاربر از پست مفید amirmahmood تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 06 دی 92), تازه نفس گرفته (جمعه 06 دی 92)

  13. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 دی 93 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1392-10-05
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,579
    سطح
    22
    Points: 1,579, Level: 22
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    540

    تشکرشده 489 در 127 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط تازه نفس گرفته نمایش پست ها
    راستي عزيزم تو بيشتر ميخواي حس دوست داشتن كني ميتوني بري سازمان بهزيستي و مادر معنوي يكي از بچه هاي بي سرپرست شي خيلي حس خوبيه و ميتونه باعث شه كه وقتايي كه ميزاري كه با اون حرف بزني يا بري بيرونو با بچه ات باشي و اينكه با خدا معامله كن و بهش بگو كه من از اين گناه به خاطر رضاي تو دست ميكشم و تو به من آنچه صلاح ميداني بده و يه شوهر خوب قسمتم كن تا وقتي چشش به چشم ميخوره احساس گناه نكنم
    متشکرم دوستم
    این یک روان شناس اقا هم گفت اما من دلم میخواهد هم محبت للبینم هم محبت بکنم
    دلم ناز و عشوه زنانه میخواهد اغوش گرمممم
    راستش الان اصلا حس مادری و .... ندارم اصلا حال بچه بیشتر از 10 دقیقه ندارم

  14. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 خرداد 95 [ 21:46]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    2,763
    سطح
    32
    Points: 2,763, Level: 32
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    132

    تشکرشده 135 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یه جمله ای هست که میگه "هر چیزی اولش سخته" وقتی افتادی توی این رابطه دیگه برات عادی میشه و با توجه به تحقیقات انجام شده وقتی یک آقا قبل از ازدواج با دختری رابطه برقرار بکنه دیگه هیچ وقت اون دختر نمی تونه جای یک همسر رو براش بگیره و میشه یک وسیله ابزاری برای مرد. ضمن اینکه خانم ها بعد از اولین رابطه ی جنسی به شدت به اون طرف وابسته میشن. حالا اگر قادر به تحمل اینکه از شما استفاده ابزاری بشه و بتونید در برابر حملات روحی و روانی بعد از رابطه رو تحمل بکنید هیچ مشکلی نداره و رابطه رو برقرار بکنید! برای چند دقیقه لذت، زندگیتون رو تباه نکنید. اگر واقعا بهتون فشار میاد خودارضایی خیلی بهتر از اینه که پاکی و نجابتتون رو از دست بدین. قدر خودتون رو بدونید و خودتون رو ارزان نفروشید!

  15. 3 کاربر از پست مفید برسرک تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 06 دی 92), فرهنگ 27 (جمعه 06 دی 92), تازه نفس گرفته (جمعه 06 دی 92)

  16. #50
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    اگر واقعا روانشناس خوبی هست تا بهمن که دیر نیست. شما وقت بگیر ازشون.

    من تعجب می کنم از اون خانم روانشناس که به شما می گه برو ارتباط برقرار کن بقیه اش هم راه داره.
    تازه می گی چند سال قبل!! یعنی وقتی 8-27 سالت بوده یا حتی کمتر.
    اگه واقعا روانشناس بود و متخصص بود کمکت می کرد راه داشتن یک رابطه سالم و منتهی به ازدواج را طی کنی، نه این که بگه برو رابطه برقرار کن، جدایی بعدش هم راه داره!!!!!!

    هزاران نفر با رابطه های شکست خورده و روح و روان داغون دارن زندگی می کنند. نمی میرند که!
    ولی چرا وقتی می شه با آرامش و سلامت زندگی کرد، بری دنبال داغون شدن و افسرده شدن؟

    بعضی اشتباهات هزینه سنگینی دارند، نباید تجربه شون کرد.
    وقتی دو تا بچه سر اسباب بازی دعواشون می شه، میگیم بذار تجربه کنه تا یاد بگیره. مال دیگری، حریم دیگری، اختلاف با دیگری و ...
    اما اگر همون بچه بره سمت آتیش و بخواد باهاش بازی کنه، آیا می گیم بذار بسوزه، پما می زنیم خوب می شه؟ حالا بذار خوش باشه و تجربه کنه؟
    دردی که بچه بعدش می کشه چی؟ اثرش که تا همیشه روی بدنش می مونه چی؟ اصلا میزان و شدت سوختگی چی؟
    بله راه داره. دکتر می بریم. پماد می زنیم. شب بیداری و گریه هاش را تحمل میکنیم. زجر کشیدنش را می بینیم ... شاید حتی جراحی پلاستیک کنیم.
    ولی آیا بهش می ارزه؟

    شما با روانشناست به اختلاف خوردی ( درست متوجه نشدم در مورد اون آقای روانشناس چی گفتی) میگی بعدش افسرده شدم.
    فکر می کنی یکی باهات رابطه جنسی برقرار کنه و بره، راه داره و راحت کنار می آیی؟
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  17. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 06 دی 92), واحد (شنبه 07 دی 92), مارتا63 (جمعه 06 دی 92), تازه نفس گرفته (جمعه 06 دی 92)


 
صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 خرداد 92, 17:19
  3. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسرم
    توسط parnaz89 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 03:58
  4. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسر و سردرگمی های دختر
    توسط ویدا@ در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 02 دی 91, 16:49
  5. رابطه جنسی با دوست پسرم و داشتن خواستگار جدید
    توسط الای در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 مرداد 91, 12:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.