آقای محترم قد بلند یه حسنه، شما چرا روی خودت عیب میذاری؟؟؟ مرد باید قد بلند باشه ،الان شما از همین خانومای تالار بپرسی هیچکدوم از مرد کوتاه خوششون نمیاد،ناشکری نکن برادر من این اصلا مشکلی نیست فقط اعتماد به نفس نداری شما ،پسر خاله و عمه دایی چی گفت مهم نیست...این مردم همیشه حرف و سوژه واسه مسخره کردن دارن
خودتون رو بپذیرید این خیلی مهمه








علاقه مندی ها (Bookmarks)