سلام تارا عزیز
نمیخواستم چیزی بنویسم ولی یه حرفت باعث شد منم تایپ کنم.
عزیزم اول از همه بهت میگم دقیقا نظر مدیر رو کاملا جدی بگیر،واقعا به نفع خودت هست شاید الان متوجه نشی ولی چند وقت دیگه کاملا درک میکنی،و اینکه رتبه برتره کنکوره خوب باشه مگه اومده رزومه داده که استخدامش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این واقعا امتیاز مثبته به نظرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تحصیلات خودت چقدر هست؟مگه قراره با مدرکش شمارو خوشبخت کنه؟تحصیلات مهمه ولی نه تا این حد که شما مهمترین خصوصیت یک نفر میدونی.قضاوت کردن آدمها کار درستی نیست ولی این آقا 90% ذهنش درگیر رابطه ی جنسی هست چون تا این حد توی این قضیه ریز شده،رنگ پوستتون بحثش سواست چون مربوط به کل بدنه و سلیقه ها متفاوت ولی این شخصی که تا این حد ریز میشه،توی همه چیز هم ریز میشه شک نکن،من فکر میکنم شاید یک درصد اعتماد به نفست پایین باشه که این حالت ترس رو داری امـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ا درصد بیشترش رفتار اون آقا باعث شده پیشش احساس کم بودن بکنی یعنی یا زیادی مغروره یا خیلی میخواد منم منم کنه،این حرف رو به خاطر این جمله میگم که گفتی حافظه اش خوبه و کتابهای شاعرها رو حفظه،سنت رو نگفتی ولی عزیزم به اینا میگن ادعــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــا در غیر اینصورت هیچوقت یه آدم بزرگـــــــــــــــــــــ ــــ از قابلیت هاش جوری صحبت نمیکنه که هرکسی که کنارشه احساس کم بودن بکنه،در آینده برات خیلی مشکل ساز میشه مطمئن باش،حیا و فرهنگ و سنتهای ما همه ارزشمنده ولی من سوای همه ی اینا فقط یه جمله بهت میگم یه مرد جنتلمن حتی اگه براش خیلی خیلی هم این موضوع مهم باشه حد خودش رو تشخیص میده و همچین سوالی رو از یه خانوم نمیپرسه،حالا خودت بشین از هم تمیز بده یه جنتلمن میخوای که توی دانشگاه معمولی درس خونده و شما رو به خاطر خودت و اخلاق و ادب و رفتار و منش و حیا و طرز فکر و دیدت به زندگی و تواناییهات میخواد نه فرم و شکل و رنگ اندامهاتون یا رتبه ی برتر کنکور که فرض رو هم بر این میذاریم حتی خود شما بهش اجازه دادی همچین حرفی رو بزنه ولی خودش نتونسته تفکیک کنه کلامش در حد تحصیلاتش باید باشه و همچین چیزی رو با شما مطرح نکنه ،حداقل تا قبل از خواستگاری رسمی.
امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری و خوشبخت و عاقبت بخیر بشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)