به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام تارا عزیز
    نمیخواستم چیزی بنویسم ولی یه حرفت باعث شد منم تایپ کنم.
    عزیزم اول از همه بهت میگم دقیقا نظر مدیر رو کاملا جدی بگیر،واقعا به نفع خودت هست شاید الان متوجه نشی ولی چند وقت دیگه کاملا درک میکنی،و اینکه رتبه برتره کنکوره خوب باشه مگه اومده رزومه داده که استخدامش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این واقعا امتیاز مثبته به نظرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تحصیلات خودت چقدر هست؟مگه قراره با مدرکش شمارو خوشبخت کنه؟تحصیلات مهمه ولی نه تا این حد که شما مهمترین خصوصیت یک نفر میدونی.قضاوت کردن آدمها کار درستی نیست ولی این آقا 90% ذهنش درگیر رابطه ی جنسی هست چون تا این حد توی این قضیه ریز شده،رنگ پوستتون بحثش سواست چون مربوط به کل بدنه و سلیقه ها متفاوت ولی این شخصی که تا این حد ریز میشه،توی همه چیز هم ریز میشه شک نکن،من فکر میکنم شاید یک درصد اعتماد به نفست پایین باشه که این حالت ترس رو داری امـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ا درصد بیشترش رفتار اون آقا باعث شده پیشش احساس کم بودن بکنی یعنی یا زیادی مغروره یا خیلی میخواد منم منم کنه،این حرف رو به خاطر این جمله میگم که گفتی حافظه اش خوبه و کتابهای شاعرها رو حفظه،سنت رو نگفتی ولی عزیزم به اینا میگن ادعــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــا در غیر اینصورت هیچوقت یه آدم بزرگـــــــــــــــــــــ ــــ از قابلیت هاش جوری صحبت نمیکنه که هرکسی که کنارشه احساس کم بودن بکنه،در آینده برات خیلی مشکل ساز میشه مطمئن باش،حیا و فرهنگ و سنتهای ما همه ارزشمنده ولی من سوای همه ی اینا فقط یه جمله بهت میگم یه مرد جنتلمن حتی اگه براش خیلی خیلی هم این موضوع مهم باشه حد خودش رو تشخیص میده و همچین سوالی رو از یه خانوم نمیپرسه،حالا خودت بشین از هم تمیز بده یه جنتلمن میخوای که توی دانشگاه معمولی درس خونده و شما رو به خاطر خودت و اخلاق و ادب و رفتار و منش و حیا و طرز فکر و دیدت به زندگی و تواناییهات میخواد نه فرم و شکل و رنگ اندامهاتون یا رتبه ی برتر کنکور که فرض رو هم بر این میذاریم حتی خود شما بهش اجازه دادی همچین حرفی رو بزنه ولی خودش نتونسته تفکیک کنه کلامش در حد تحصیلاتش باید باشه و همچین چیزی رو با شما مطرح نکنه ،حداقل تا قبل از خواستگاری رسمی.
    امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری و خوشبخت و عاقبت بخیر بشی

  2. 3 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    tara68 (چهارشنبه 04 دی 92), yasi_20 (چهارشنبه 04 دی 92), شیدا. (چهارشنبه 04 دی 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. حساسیت زیادی
    توسط ash در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:10
  3. حساسیت های زیادی نسبت به همسر
    توسط قلب تپنده در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 دی 91, 21:15
  4. حساسیت زیاده همسرم به خانوادش خستم کرده
    توسط آواا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 91, 07:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.