سلام دنیا جان،
من هم تاکید دارم که حتما گواهی پزشکی رو بگیر. اما:
در مورد کتک کاری، بیشتر از اینکه به قانون فکر کنی روی مهارت های شخصی خودت کار کن. درسته که همسرت مرتکب یه اشتباه بسیار بزرگ شده، اما شما هم در تشدید اون حالتش نقش داشتی. نباید نباید نباید وقتی عصبانی بود و کنترلش رو از دست داده بود، فحاشی می کردی. حتی اگه در جواب خودش بوده باشه.
اگه یه نفر در بیاد به یکی بگه پدر... به نظرت کار درستیه که اون یکی هم بارها این حرف رو به خودش بزنه؟
اگه در اون حالت فحاشی نکرده بودی، اولا عصبانیت همسرت تشدید نمیشد، و ثانیا الان خیلی از کارش عذاب وجدان میگرفت. ولی تو کاری کردی که بتونه باهاش (حتی یه ذره) وجدان دردش رو ترمیم کنه.
در هرحال از الان به بعد کاراش رو تلافی نکن، اگه رفتارت تهاجمی نباشه، خیلی سریع تر برای عذرخواهی و جبران اقدام می کنه.
در مجموع من ضمن اینکه احساسی که الان داری رو درک می کنم، فکر می کنم بهتره به جای فکر کردن به بدبختی زن ها و ... سعی کنی کمبود مهارتت در ارتباط با همسرت رو برطرف کنی. چون واقعیت اینه که ما زن ها موجودات فوق العاده نیرومندی هستیم، اگه بخوایم از توانایی هامون استفاده کنیم.
موفق باشی.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)