با سلام و احترام
البته طبیعی هست که برای هر کسی ، مسئله می تواند مهم و حیاتی باشد.
اما 3 نکته در مورد سئوال شما:
1 - این آقا مسئله ای که برایش مهم هست. نشان از سطح فکر و اهمیت موضوعات در نگاهش دارد. لذا بعد از ازدواج بهانه و بحث ها و مشکلاتی که احتمالا هست در این خصوص می باشد و خود بهتر می دانید که اینها خصوصیات شخصیتی نیست که شما بخواهید اگر نپسندید عوض کنید. همچنین راهی برای تضمین گرفتن از او نیست که از شما خوشش بیاید.
2 - کسی که این جراتمندی را دارد که در جلسه خواستگاری با یک دختر ، به اندام تناسلی او بپردازد. قطعا و یقینا تجارب زیادی در این زمینه دارد. و گفتگو او ابتدا به ساکن نیست.(دو خانم هم نمی توانند به سادگی از این موضوع صحبت کنند) چون اینگونه مطالب نمی تواند به صورت صفر کیلومتر به زبان یک پسر آن هم در جلسه خواستگاری بیاید. لذا شما باید این آمادگی را داشته باشید که این آقا بعدا تجارب زیادی در مورد مسائل جنسی اش که تجربه کرده برای شما بیاورد. و احتمالا تنها به شما ارضاء نخواهد شد.
3 - این قسمت از مطلبتون برای من جای تامل دارد. چطور با او آشنا شده اید؟ وچرا دلتون را برده؟











علاقه مندی ها (Bookmarks)