به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 12 از 13 نخستنخست ... 2345678910111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 111 تا 120 , از مجموع 127
  1. #111
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    4,969
    سطح
    45
    Points: 4,969, Level: 45
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نام خدا

    سلام

    ازروزاولی که تاپیک تون رو خوندم خیلی متأثرشدم و من هم مثل شما پیش بینی میکردم این اتفاق رو.

    راستش دیگه گاهی ازیه جایی به بعدتو زندگی ، بعضی اتفاق ها باتمام دردناکیشون برای آدم درس ها و گنج های عظیمی روداره .

    من هم واقعاباتمام وجوداعتقادپیداکردم که دنیا محل داد وستد هست واقعاامکان نداره که کسی جواب کارهاشو نبینه واگربدی درحق کسی کرد تقاص پس نده. برای مورد شماکه خیلی زوداتفاق افتاد، امامن به این باوررسیدم گاهی حتی ما دردها ورنج هامون رو ممکنه یادمون بره اماخدایادش نمیره ودونه دونه حق مارو تو زندگی جاری می کنه

    شماگفتیدبعضی هاتقاص کاراشونوتوهمین دنیامی بینن امامن به این نتیجه رسیدم که همه تقاص کاراشونوتوهمین دنیامی بینن "همه"...

    امامن به یه چیزهای دیگه هم اعتقادپیداکردم واون اینه که وقتی خداکسی رو به این شکل تنبیه می کنه و مجازات عملش رو تو همین دنیاو حتی خیلی زود میده یه دلیل و نشونه ی دیگه هم هست که اون بنده ی خطاکار ونادانش رو خیلی دوست داره وزودمی خوادکه اون بااین دردورنج به خودش بیاد ازگناهش برگرده توبه کنه واصلاح کنه مسیرزندگی واعمالش رو...حالادیگه بستگی به اون آدم داره که با فروتنی و سربه ریزی ازاین اتفاق درس بگیره و به خودش بیاد و اصلاح کنه یانه ،دیگه اونقدرتو نادانی و گناه فروبره که دیگه خداباهاش کاری نداشته باشه و اون بنده رو ازحضور خودش که بالاترینه محروم کنه

    امیدوارم برای اون خانم این اتفاق یه درس بزرگ و یه تلنگربزرگ باشه چون اون رنج بزرگی رو داره تحمل می کنه تاوان اشتباهش برای ازدست دادن شما و تن دادن به هوس و نادانی
    دلم می خواد شماهم گاهی زیادفکرنکنیداون خیلی بدو گناه کارو خبیث هست نه گاهی واقعانادونی و جهل و بی تجربگی باعث میشه وانسان جایزالخطاست

    فکرمی کنم این اتفاق و اینکه به قول خودتون خیلی بیشتر پی به بزرگی خدابردید،بزرگترین موهبته
    پس ماهم باید بیشترحواسمون باشه به خودمون که روز به روز روحمون رو صیقل بدیم

    من هم خیلی نفرین میکردم کسی رو که درزندگی به من خیلی بدی کرد اما گاهی به خودم می اومدم و فکرمی کردم بدترین بلاهاهم که سرطرف مقابل من بیادهیچ چیزی رو برای من عوض نمی کنه هیچ چیزی برای من درست نمیشه هیچ کدوم ازاون دردها ورنج هایی که کشیدم ازبین نمیره اون سالهای ازدست رفته برنمی گرده درحقیقت هیچ اتفاقی برای من نمی افته حتی به نظرم روح مابادردورنجی که کشیدیم بزرگترازاون شده که حتی بخوایم بگیم یکم دلمون خنک شد نه ...همه ی اتفاق هابرای اون طرف مقابل می افته و درسی که اون باید بگیره پس خیلی بهتره که مادست ازنفرین و حتی خبرگرفتن ازبدبختی اون هابرداریم وحتی بهش فکرنکنیم و به خودمون فکرکنیم و به نقاط ضعف و قدرت خودمون برای بهترشدن خودمون و زندگی مون و مهم ترازهمه خالص شدن برای خدای خوبمون که تنهااو " باقی " و " فناناپذیر " است.

    التماس دعا

  2. کاربر روبرو از پست مفید sahelneshin تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (چهارشنبه 04 دی 92)

  3. #112
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 شهریور 94 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1392-10-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,511
    سطح
    22
    Points: 1,511, Level: 22
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 46 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط M.E.H.D.I نمایش پست ها
    باسلام به همه من پسری 25ساله هستم که دوسال پیش بادختری آشناشدم وبا هم دوست شدیم.الان هم حدود4ماهه که نامزدیم.تواین4 ماهه سرچیزاهای خیلی کوچیک باهم هرهفته اختلاف داشتیم ودعوامون شده.وهمه دعوا هاروهم همسرم شروع کرده مثلا اینکه چرا من توجمع خونوادگی پکر وناراحت نشستم یا چرا برا خواهرزادت کیف خریدی وبه من نگفتی یا چرا وقتی من رفتم مسافرت پول ندادی بهم،ندادم برااینکه حقیقتانداشتم این درحالی که من همیشه بهش پول میدم وماهی 50 تومن توکیفش میزارم هرچیم خواسته براش خریدم.خلاصه گیرهای الکی میده ودعواهای بزرگی را میندازه همیشم خودشو برحق میدونه. تا اینکه چند روزپیش بدون اینکه بهش بگم رفتم خونشون.گوشیش دوسیمکارتس،گوشیشو گرفتم دیدم رو گوشیش نوشته دوسیمکارت.بهش گفتم دوتا سیمکارت تو گوشیته؟؟؟ گفت نه وحول اکی گوشی رو ازدستم گرفتم ورفت دستشویی.بعد اینکه برگشت دیدم روگوشیش نوشته یک سیمکارت!!!گفتم یکیشو درآوردی؟گفت نه.به هرحال من شک کردم و اونم ازاونروز میگه من طلاق میخوام.دلیل این تصمیمشوهم ماجرای سیمکارت نه بلکه نداشتن تفاهم واخلاق من عنوان میکنه.خدا شاهده که چقد مهر ومحبت کردم براش خودشم همیشه به این اعتراف میکنه ولی نمیدونم چی شده که الان بدشدم درقبال اینهمه کاری که براش کردم اون اصلا بهم محبت نداره وقتی هم بهش میگم جوابش یک کلمست:من اینجوریم حالا نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید این زندگی ادامه دادنیه یا نه؟؟؟
    خیلی باید ساده باشی بااین دختر بمونی

  4. کاربر روبرو از پست مفید ستاره کویر تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (چهارشنبه 04 دی 92)

  5. #113
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره کویر نمایش پست ها
    خیلی باید ساده باشی بااین دختر بمونی
    نموندم دیگه تموم شد بیش ازدوماهه که طلاق گرفتیم.
    اینو همه میگن که خیلی سادم و زودحرفای اینواون باورم میشه و...
    قبول دارم که سادم ولی نمیدونم چرا اینجوریم چراهمش فک میکنم اون حرفی که از دهن مردم بیرون میاد راسته چرا زودباورم چرا فک میکنم دوست آدم رفیق آدم دوس دخترت همسرت بهت خیانت نمیکنه.
    یکی از آشناها میگف مهدی اونقدساده ای که اگه اون دختره برگرده وابرازپشیمونی کنه وخواهش کنه تو باز خامش میشی وگول حرفاشو میخوری
    خلاصه اعتراف میکنم سادم ساده واز روی همین سادگیم بودکه این اتفاق سرم اومد
    ویرایش توسط M.E.H.D.I : چهارشنبه 04 دی 92 در ساعت 08:07

  6. #114
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تا دیروز با خیانتش آزارم داد الانم که سرش بدجوربه سنگ خورده خبرهاشه که ول کنم نیس.
    میگن کارش از گریه گذشته ویکی دوباری خواسته قرص بخوره که نذاشتن

  7. #115
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1392-10-12
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 18 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام تاپیک شمارو همشو خوندم
    اگر گریه ها واسه خاطر پشیمونی هست اهمیت ندید.توبه گرگ مرگه.فقط میخواد روی احساسات شما کار کنه

  8. کاربر روبرو از پست مفید mehrnegar تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (پنجشنبه 12 دی 92)

  9. #116
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    بله گریه هاش بخاطرپشیمونیه بخاطراینه که فهمیده چه کلاه گشادی سرش رفته.تازه الانه که از اون خواب خوش بلندشده وفهمیده که خودش با دستای خوش زندگیشو بهم ریخت.همه بهم میگن که سرش به سنگ خورده و کارش شده گریه و زاری.جواب خیانت همینه بعضی دوستام بعد طلاق بهم گفتن برو ازش انتقام بگیر وازاینحرفا ولی من همه چی روسپردم به خدا گفتم حقمو خدا ازش میگیره. من فک میکردم چندسالی طول بکشه ولی ببینید خدا حتی نذاشت به سال بکشه و جوابشو داد.

  10. #117
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 شهریور 94 [ 22:51]
    تاریخ عضویت
    1392-10-02
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,511
    سطح
    22
    Points: 1,511, Level: 22
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 46 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    برادر جان ببین الان اون دختر تو وضعیتی هست که انگار راه پیش و پس نداره پلای پشت سرش خرابه و ایندشم نا معلومه شما به ندای قلبت گوش بده میدونم دلگیری و قلبت شکسته ولی به نظرم فکر کن ببین ایا میتونی ببخشی خیلیا ممکنه مخالفت کنن با حرفم ولی اگه ببخشی شاید قدردان باشه تو زندگیتون هرچند خطای بزرگی کرده

    - - - Updated - - -

    برادر جان ببین الان اون دختر تو وضعیتی هست که انگار راه پیش و پس نداره پلای پشت سرش خرابه و ایندشم نا معلومه شما به ندای قلبت گوش بده میدونم دلگیری و قلبت شکسته ولی به نظرم فکر کن ببین ایا میتونی ببخشی خیلیا ممکنه مخالفت کنن با حرفم ولی اگه ببخشی شاید قدردان باشه تو زندگیتون هرچند خطای بزرگی کرده

    - - - Updated - - -

    برادر جان ببین الان اون دختر تو وضعیتی هست که انگار راه پیش و پس نداره پلای پشت سرش خرابه و ایندشم نا معلومه شما به ندای قلبت گوش بده میدونم دلگیری و قلبت شکسته ولی به نظرم فکر کن ببین ایا میتونی ببخشی خیلیا ممکنه مخالفت کنن با حرفم ولی اگه ببخشی شاید قدردان باشه تو زندگیتون هرچند خطای بزرگی کرده

  11. کاربر روبرو از پست مفید ستاره کویر تشکرکرده است .

    M.E.H.D.I (جمعه 13 دی 92)

  12. #118
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1392-10-12
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    140
    سطح
    2
    Points: 140, Level: 2
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 18 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من یک ذره مخالفم .آخه کسی که حتی قبل ازدواج با ایشون و بعدش دست از این کارا بر نداشته چطور می تونه دوباره اینکارو تکرار نکنه؟!!!الانم احتمالا از اونیکه باهاش در ارتباط بوده جوابی نگرفته و برگشته پیش آقا مهدی

  13. #119
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 فروردین 93 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-24
    نوشته ها
    65
    امتیاز
    640
    سطح
    12
    Points: 640, Level: 12
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    68

    تشکرشده 32 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mehrnegar نمایش پست ها
    من یک ذره مخالفم .آخه کسی که حتی قبل ازدواج با ایشون و بعدش دست از این کارا بر نداشته چطور می تونه دوباره اینکارو تکرار نکنه؟!!!الانم احتمالا از اونیکه باهاش در ارتباط بوده جوابی نگرفته و برگشته پیش آقا مهدی
    اشتباه نشه منم کاملا باهاتون موافقم قبل ازدواج همش بهم میگف مهدی من درس شدم من به اشتباههای گذشتم پی بردم وتنها تو رو دوس دارم وازاینحرفا که منم خام این حرفاش شدم ولی الان دیگه نه هزاریم ازاین کارا بکنه دیگه باور نمیکنم. بله اون پسره پسش زده اینم فهمیده که چکاراشتباهی کرده بخاطر همینه که اینقد ناراحته.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره کویر نمایش پست ها
    برادر جان ببین الان اون دختر تو وضعیتی هست که انگار راه پیش و پس نداره پلای پشت سرش خرابه و ایندشم نا معلومه شما به ندای قلبت گوش بده میدونم دلگیری و قلبت شکسته ولی به نظرم فکر کن ببین ایا میتونی ببخشی خیلیا ممکنه مخالفت کنن با حرفم ولی اگه ببخشی شاید قدردان باشه تو زندگیتون هرچند خطای بزرگی کرده

    - - - Updated - - -

    برادر جان ببین الان اون دختر تو وضعیتی هست که انگار راه پیش و پس نداره پلای پشت سرش خرابه و ایندشم نا معلومه شما به ندای قلبت گوش بده میدونم دلگیری و قلبت شکسته ولی به نظرم فکر کن ببین ایا میتونی ببخشی خیلیا ممکنه مخالفت کنن با حرفم ولی اگه ببخشی شاید قدردان باشه تو زندگیتون هرچند خطای بزرگی کرده

    - - - Updated - - -

    برادر جان ببین الان اون دختر تو وضعیتی هست که انگار راه پیش و پس نداره پلای پشت سرش خرابه و ایندشم نا معلومه شما به ندای قلبت گوش بده میدونم دلگیری و قلبت شکسته ولی به نظرم فکر کن ببین ایا میتونی ببخشی خیلیا ممکنه مخالفت کنن با حرفم ولی اگه ببخشی شاید قدردان باشه تو زندگیتون هرچند خطای بزرگی کرده
    ستاره کویر عزیز باور کن قلبی برام نذاشته که به نداش گوش کنم.وقتی توخونشون سیمکارت دوم ازش گرفتم خیلی داغون شدم ونشستم گوشه ای وگریم گرفت اونم داشت نگام میکرد،توهمین حال که داشتم گریه میکردم ازش خواستم بره برام یه لیوان آب بیاره .باورتون میشه چی بهم گف؟؟؟ گف ازخدامه همونجا بمیری بروخودت بیار!!!!!!!
    حالا انتظار داری من براهمچین آدمی چیکارکنم؟
    ویرایش توسط M.E.H.D.I : جمعه 13 دی 92 در ساعت 00:32

  14. #120
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط M.E.H.D.I نمایش پست ها
    سلام به دوستان عزیزالان تقریبا 2 ماهی میشه که از طلاقمون گذشته و بااینکه هنوزم خیانتش که یادم می افته آزارم میده،ولی به هرحال روزگارم میگذره.بعدطلاق باباش بهم گف که دلیل طلاقتون رو به کسی نگو تاآبرومون بیشتر ازین نره منم گفتم باشه. ولی الان دارم ازاینو اون میشنوم که خونوادشون اعم ازمامانش دخترش دومادشون و... رفتن پشت سرم حرف درآوردن وگفتن که مهدی اخلاقش بد بود عصبانی بود خودشو میزد پرخاش میکرد وازاینحرفا...من آبروداری کردم ودلیل اصلی طلاق روبه کسی نگفتم عوضش اونا میرن پشت سرم من اینحرفارومیزنن!!!حالا نمیدونم چیکار کنم منم خیانت وارتباط دخترشون روبا یکی دیگه روبه همه بگم تاحساب کاردستشون بیاد یا نه یه کار دیگه بکنم
    سلام.بنظرمن به همون قول بزرگوارانه ای که دادی عمل کن،هرچی باشه شمامرد هستی.بذار فوق آخرش مردم فکرکنن شما توزندگی قبلیت پرخاشگربودی..آبروی یه خانواده مهم هست اونا از روی ناشیگری اینجوری توجیه میکنن که آبروریزی نشه.شایدبهتربودخیلی راحت میگفتن باهم تفاهم نداشتیدهرچند اینجورمواقع بعضی مردم ممکنه باشیطنت حرفای پیش شمابزنن تازیر زبونتوبکشن(ببینن چقد حدسشون درست بوده)‏
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  15. 2 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    M.E.H.D.I (جمعه 13 دی 92), فرهنگ 27 (جمعه 13 دی 92)


 
صفحه 12 از 13 نخستنخست ... 2345678910111213 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.