به نام خدا
سلام
ازروزاولی که تاپیک تون رو خوندم خیلی متأثرشدم و من هم مثل شما پیش بینی میکردم این اتفاق رو.
راستش دیگه گاهی ازیه جایی به بعدتو زندگی ، بعضی اتفاق ها باتمام دردناکیشون برای آدم درس ها و گنج های عظیمی روداره .
من هم واقعاباتمام وجوداعتقادپیداکردم که دنیا محل داد وستد هست واقعاامکان نداره که کسی جواب کارهاشو نبینه واگربدی درحق کسی کرد تقاص پس نده. برای مورد شماکه خیلی زوداتفاق افتاد، امامن به این باوررسیدم گاهی حتی ما دردها ورنج هامون رو ممکنه یادمون بره اماخدایادش نمیره ودونه دونه حق مارو تو زندگی جاری می کنه
شماگفتیدبعضی هاتقاص کاراشونوتوهمین دنیامی بینن امامن به این نتیجه رسیدم که همه تقاص کاراشونوتوهمین دنیامی بینن "همه"...
امامن به یه چیزهای دیگه هم اعتقادپیداکردم واون اینه که وقتی خداکسی رو به این شکل تنبیه می کنه و مجازات عملش رو تو همین دنیاو حتی خیلی زود میده یه دلیل و نشونه ی دیگه هم هست که اون بنده ی خطاکار ونادانش رو خیلی دوست داره وزودمی خوادکه اون بااین دردورنج به خودش بیاد ازگناهش برگرده توبه کنه واصلاح کنه مسیرزندگی واعمالش رو...حالادیگه بستگی به اون آدم داره که با فروتنی و سربه ریزی ازاین اتفاق درس بگیره و به خودش بیاد و اصلاح کنه یانه ،دیگه اونقدرتو نادانی و گناه فروبره که دیگه خداباهاش کاری نداشته باشه و اون بنده رو ازحضور خودش که بالاترینه محروم کنه
امیدوارم برای اون خانم این اتفاق یه درس بزرگ و یه تلنگربزرگ باشه چون اون رنج بزرگی رو داره تحمل می کنه تاوان اشتباهش برای ازدست دادن شما و تن دادن به هوس و نادانی
دلم می خواد شماهم گاهی زیادفکرنکنیداون خیلی بدو گناه کارو خبیث هست نه گاهی واقعانادونی و جهل و بی تجربگی باعث میشه وانسان جایزالخطاست
فکرمی کنم این اتفاق و اینکه به قول خودتون خیلی بیشتر پی به بزرگی خدابردید،بزرگترین موهبته
پس ماهم باید بیشترحواسمون باشه به خودمون که روز به روز روحمون رو صیقل بدیم
من هم خیلی نفرین میکردم کسی رو که درزندگی به من خیلی بدی کرد اما گاهی به خودم می اومدم و فکرمی کردم بدترین بلاهاهم که سرطرف مقابل من بیادهیچ چیزی رو برای من عوض نمی کنه هیچ چیزی برای من درست نمیشه هیچ کدوم ازاون دردها ورنج هایی که کشیدم ازبین نمیره اون سالهای ازدست رفته برنمی گرده درحقیقت هیچ اتفاقی برای من نمی افته حتی به نظرم روح مابادردورنجی که کشیدیم بزرگترازاون شده که حتی بخوایم بگیم یکم دلمون خنک شد نه ...همه ی اتفاق هابرای اون طرف مقابل می افته و درسی که اون باید بگیره پس خیلی بهتره که مادست ازنفرین و حتی خبرگرفتن ازبدبختی اون هابرداریم وحتی بهش فکرنکنیم و به خودمون فکرکنیم و به نقاط ضعف و قدرت خودمون برای بهترشدن خودمون و زندگی مون و مهم ترازهمه خالص شدن برای خدای خوبمون که تنهااو " باقی " و " فناناپذیر " است.
التماس دعا







علاقه مندی ها (Bookmarks)