خیلی خوب درکتون می کتم چون تا دلتون بخواد واسم پیش اومده و میاد نظر شخصیم اینه که اکثر پسرا واسشون سخته که مستقیم بیان و با یه دختر حرف بزنن معمولا هم غیر مستقیم سعی می کنن ارتباط برقرار کنن که دخترا نمی فهمن .مگر اینکه یا تصمیمشون واسه ازدواج جدی باشه یا اینکه واقعا بخوان شمارو بشناسن بعد تصمیم بگیرن چون 23 سال سن داره گزینه اول ضعیفه . یا از خودش مطمئن نیست یا از شما اگه نشون دادی که تو ok هستی به نظر من از خودش مطمئن نیست این نگاهارو جدی نگیر مردا از قیافه دختری خوششون بیاد نگاش می کنن حتی متاهلشون این نمی گم بد بین شین می خوام بگم عادیه واسشون . بعضی دخترا تو این موارد یه کارایی می کنن که طرف راحتر حرف می زنه من تو دوستام دیدم ولی مثلا خودم اصلا نمی تونم حس می کنم جلفه خیلی توصیه هم نمی کنم بی تفاوت باش اگه بخواد شاید بگه








علاقه مندی ها (Bookmarks)