یه استاد داشتیم با وجود اینکه رشته و درسمون مهندسی بود خیلی مسایل اخلاقی رو پیش می کشید و در موردش صحبت می کرد. خیلی هم فرد با سواد و فهمیده ای بود. یکی از حرفهاش این بود که همیشه راه درست رو انتخاب بکنید (همون صراط مستقیم) و کج روی نکنید. راه درست ممکنه دیر به نتیجه برسه ولی مطمئنا به نتیجه میرسه، ولی هیچ تضمینی نیست که راه نادرست به نتیجه برسه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)