والا چى بگم . خيلى سخته
سه بار استخاره كردم ( نخندين )
نشد يه بار بد بياد خيالم راحت شه :))
دعا كنيد برام
تشکرشده 20 در 10 پست
والا چى بگم . خيلى سخته
سه بار استخاره كردم ( نخندين )
نشد يه بار بد بياد خيالم راحت شه :))
دعا كنيد برام
دختر مهربون (شنبه 30 آذر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)