ممنونم آقای مدیرنوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
فکر می کنم این راه بهتر باشه، چون می گن برای رهایی از ترس باید توی دل ترس رفت، سعی می کنم ازش فرار نکنم..
![]()
تشکرشده 3,145 در 958 پست
ممنونم آقای مدیرنوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
فکر می کنم این راه بهتر باشه، چون می گن برای رهایی از ترس باید توی دل ترس رفت، سعی می کنم ازش فرار نکنم..
![]()
shad (یکشنبه 23 خرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)