ديشب در مراسم احيا موعظه خوان مي گفت وهابي ها بر اين اعتقاد دارند كه اگر هر وهابي سر هفت شيعه را از گردن جدا كند بهشت را براي خود تضمين كرده.
شيعيان در مقابل زري امامان حق بوسيدن زري و اشك ريختن را ندارند.
شيعيان حق متوسل شدن به خدا،‌پيامبر و ائمه را ندارند.
خدايا
اينها ديگر كه هستند؟؟؟؟؟؟؟