
نوشته اصلی توسط
kamr
بهترین کار اینه که از طریق خانواده ها پیگیر ماجرا بشی و رسمی اقدام کنی. چون تنهایی با وجود اینکه فامیل هم هستید هیچ نتیجه ای نمیگیرید و ممکنه اوضاع رو خرابتر کنید. چون شاید خانواده شما و خانواده داییتون به خاطر سرخود بودنتون ناراحت بشن.
البته اگر فعلا شرایط مهیا نیست میتونید با مادرتون درمیان بگذارید و مامانتون موقع مهمونی رفتن با زن داداشش و برادرش موضوع رو مطرح کنه و زمان مناسب برای خواستگاری رو ازشون بگیره و بعدا خواستگاری رسمی کنید. و مهم اینه که قبل وابستگی مادرتون مزه دهنشون رو می بینه و شما هم تکلیفتون برای آینده مشخص میشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)