دوست عزیز با توجه به اینکه شما فعلا از سمت پدرتون تامین میشید و یک سال هم از درستون مونده من پیشنهاد میکنم برای اینکه دخترعموتونو از دست ندین برید خواستگاری ولی مثلا قرار عقد یا ازدواج رو برای یک یا دو سال دیگه هماهنگ کنید
اینطوری هم خیالتون راحته که دختر عموتون با کس دیگه ازدواج نمیکنه و هم اینکه با انگیزه بیشتر درستون رو تموم میکنید و سراغ کار میرید
ولی یه توصیه از من به شما: خانوما دوست دارن که همسرشون مستقل باشه و هر چیزی که توی زندگی داره خودش تلاش کرده باشه
البته شما هنوز سنتون کمه ولی اگه از همین الان تلاش کنید ایشالا در آینده حتما خودتون مستقل خواهید شد
امیدوارم به عشقتون هم برسید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)