به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 اسفند 92 [ 13:49]
    تاریخ عضویت
    1392-9-07
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    303
    سطح
    6
    Points: 303, Level: 6
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از ستیلا آسمان آبی وامین واقعا ممنونم که منو راهنمایی میکنید.
    طبق گفته های شما و خواست خودم قاطعانه در مقابل اون خواستش واستادمو گفتم نه. از طرفی بهش گفتم چن روز منو به حال خودم بذاره چون بیماریه پدرم کل ذهنمو مشغول کرده.
    هرچند دل خوشی از پدرم ندارم ولی هر وق بیمار میشه کل زندگیم به هم میریزه. خیلی دوسش دارم .خیلی.نمیخوام به این زودی از دستش بدم.
    امروز خیلی حالش بدتر شده. الان که دارم اینارو مینویسم اشکام بی اختیار سرازیر میشه. خواهش میکنم دعا کنید.احتمالا باید عمل شه.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    الان تایپیک قبلیتو خوندم.اول که دستش دردنکنه حق همشهری روخوب بجا آورده بجای اینکه هواتو داشته باشه خودش ... .

    نمیدونم اعتیادپدرو برادرت چیه وتاچه میزان پنهونی مصرف میکنن وتاچه حدوپیش چه کسانی آشکارمصرف میکنن. نوع نگرش خودت به مشکلات خانوادگیت بر این پسرودیگرخواستگارها تاثیرخواهدداشت.

    انتظار نداشته باش وقتی به اعتیادوشرایط خانوادت به عنوان یه
    نقطه ضعف و محورباج دهی به دیگران نگاه کنی،اونوقت دیدگاه دیگرانی که براشون این مسأله روبیان میکنی زیاد باخودت فرق داشته باشه.

    بنابراین اول ازهمه باید خودت رودرشرایط فعلی خانوادت صحیح ومنطقی تعریف کنی،

    اعتیادیه بیماری هست روح سایر افراد غیرمصرف کننده رو هم میتونه رنجوروافسرده کند.با این شرایط حتما نیازمند این هستی که خواستگار وفردآینده زندگیت ازپختگی لازم برای پذیرش این مسأله برخوردارباشه،که نه تنها اجازه نده دیگران سرکوفتت بزنن،خودش هم
    حامیت باشه وشرایط روحیت رودرک کنه.

    نکته مهم بعدی موافقت خانوادت برای ازدواج زودترشما ازخواهرات هست که بایدبتونی به صورت منطقی راضیشون کنی،شما حدود دوسال هست که با این فردآشناهستی،چقد شخصیتشو میشناسی،چقد مطمئنی که حمایتت میکنه ؟

    بنابراین اگه میتونی خانوادتو راضی کنی،باخودش هم صریح وصادقانه شرایط خانوادت روبگو بدون اینکه بخوای باج بدی یاهمش مطمئنش کنی که درآینده خودت جلو مشکلها رومیگیری ببین واکنش خودش چیه.

    درصورت مثبت بودن نظرش،پس ازرضایت خانوادت بهش اعلام کن شرایط خواستگاری فراهمه ورسمابیاد خواستگاری.اگه بعدازاینکه بهش گفتی دچار تردیدو ندانم گویی شد کلا بیخیالش شو نشون دهنده اینه که توانایش رو نداره.

    ولی اگه پذیرفت،رابطه خارج ازقائده خواستگاری باهاش نداشته باش به شوق اینکه پذیرفته پس مشکلی برای خواستگاری نیس.

    یه توصیه ی کاملا شخصی هم دارم چون برداشت من اینه دنبال اینم هستی که حکمت وخواست خدا چیست.اول که بعدازازدواج وعقد وخواستگاری نوع رفتاروسلوک ما هم بخش مهم وتعیین کننده ازسرنوشت ماست؛

    اما اگه باچینش مقدمات مثل بازگو کردن مشکلت به او،و راضی کردن خانواده،بازدیدی قضیه جفت وجورنمیشه وبرای جفت کردنش بایداز
    "اجبارروانی"استفاده کنی.

    اونوقت این مانع رو
    حکمت حساب کن وپرونده قضیه روببندوبیخیال شو.حرف آخرم اینکه یه دختر،درنگاه خواستگاریاشوهرش "میزان وجاهتش"بسیارتعیین کننده هست اگر او گوهرشناس باشه اگه هم نگاش سطحی باشه که بحثش جداست؛

    قدر زر زرگرشناسد قدرگوهرگوهری.باورهاو نگرش های پخته وبجای خودت ازمسائل مهم واعتمادبه نفس ناشی ازاون تعیین کننده هست نه اینکه همش بخوای ازمعیارهای اصلی وارزشمند به خاطر جلب نظرمثبت دیگران کوتاه بیای اینجوری نتیجه ی عکس میگیری
    حرفاتونو کاملا قبول دارم مرسی که راهنماییم میکنین

  2. 2 کاربر از پست مفید ayla68 تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (چهارشنبه 27 آذر 92), Elena1994 (چهارشنبه 27 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 فروردین 93, 19:47
  2. از دست دادن دلبستگیهای روحی و فکری دوستم
    توسط sanjab در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 10:31
  3. دوستمو به خاطر ازدواجم از دست دادم
    توسط sareh.s در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 فروردین 91, 03:18
  4. دوستم افسرده و تنهاست.چطور بهش کمک کنم
    توسط banafsheh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 12 آذر 90, 23:32
  5. +سلام من مدت 6 سال است که با آقایی دوستم........
    توسط moslas در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 87, 04:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.