معرفت عزیز
در خصوص آرایشت تو مراسمات گاهی شوهرا واقعا حق دارن و آرایشهای غلیظ نه تنها تورو زیباتر نمی کنه بلکه از تو یه آدم مصنوعی می سازه.منم گاهی که میرم آرایشگاه برا عروسی آماده بشم شوهرم اعتراض می کنه میگه هر چه ساده تر آرایش کنی زیباتری و تو باید یه خاطر تحصیلات و شان و مرتبه اجتماعیت خودتو شبیه خانومهای سطح پایین نکنی.
ضمنا با همسرت تو دانشگاه آشنا شدی و اونطور که خودت گفتی چادری هستی و بدون آرایش، پس توجه کن که همسرت این دختر رو پسندیده و ازش انتظار نداشته باش معیاراشو به این زودی عوض کنه.
مادر شوهرت بخاطر چی با تو سرناسازگاری داره؟
آیا تلاشی برای ارتباط موثر و صمیمی با خانواده شوهرت داشتی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)