
نوشته اصلی توسط
ammin
سلام.خواهرخوب چراباید مغزت قفل کنه وقتی جواب کاملامشخصه.هزاربار این قضیه اتفاق افتاده؛دختربه خاطر آینده زندگیش به خیال خودش داره فداکاری میکنه وبه خواست جنسی پسرپاسخ مثبت داده و هربار هم بعد رابطه اون دختربیشترازچشم پسرمیفته.اگه یه بار دیگه ازت این درخواستو کردچنان بخوابون زیرگوشش که راه خونه شو گم کنه.چرا آبروی خودتوبقیه دخترارومیبری واینقد سست وبی وزن واکنش نشون میدی.شغل مشخص داره؟به ثبات فکری رسیده؟شخصیت موجهی داره؟به نظرت مردی که نتونه میل جنسیشو تازمان ازدواج نگه داره فردا میتونه توی بالاوپایین زندگی و وام وقرض ،زن وبچه شو نگه داره؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)