به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 اسفند 92 [ 13:49]
    تاریخ عضویت
    1392-9-07
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    303
    سطح
    6
    Points: 303, Level: 6
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    سلام.خواهرخوب چراباید مغزت قفل کنه وقتی جواب کاملامشخصه.هزاربار این قضیه اتفاق افتاده؛دختربه خاطر آینده زندگیش به خیال خودش داره فداکاری میکنه وبه خواست جنسی پسرپاسخ مثبت داده و هربار هم بعد رابطه اون دختربیشترازچشم پسرمیفته.اگه یه بار دیگه ازت این درخواستو کردچنان بخوابون زیرگوشش که راه خونه شو گم کنه.چرا آبروی خودتوبقیه دخترارومیبری واینقد سست وبی وزن واکنش نشون میدی.شغل مشخص داره؟به ثبات فکری رسیده؟شخصیت موجهی داره؟به نظرت مردی که نتونه میل جنسیشو تازمان‏ ازدواج نگه داره فردا میتونه توی بالاوپایین زندگی و وام وقرض ،زن وبچه شو نگه داره؟
    مغزم قفل کرده چون نمیدونم چجور آدمیه .از دیشب ازش میترسم. میترسم خوب نشناخته باشمش.میترسم احساسش بهم فقط ناشی از یه هوس باشه . من قصد ندارم به هیچ وجه اشتباهمو تکرار کنم. به خدا قسم نمیخوام. دیشبم قاطعانه گفتم نه و تا الان هرچقد زنگ میزنه جواب نمیدم. اس داده میگه باشه بیخیاله اون پیشنهاد شدم حداقل جواب بده.شغل ثابت داره.تا دیشب فکر میکردم شخصیت موجهی داره ولی الان نمیدونم.هنگ کردم.چطوری باید بشناسمش؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    سلام.خواهرخوب چراباید مغزت قفل کنه وقتی جواب کاملامشخصه.هزاربار این قضیه اتفاق افتاده؛دختربه خاطر آینده زندگیش به خیال خودش داره فداکاری میکنه وبه خواست جنسی پسرپاسخ مثبت داده و هربار هم بعد رابطه اون دختربیشترازچشم پسرمیفته.اگه یه بار دیگه ازت این درخواستو کردچنان بخوابون زیرگوشش که راه خونه شو گم کنه.چرا آبروی خودتوبقیه دخترارومیبری واینقد سست وبی وزن واکنش نشون میدی.شغل مشخص داره؟به ثبات فکری رسیده؟شخصیت موجهی داره؟به نظرت مردی که نتونه میل جنسیشو تازمان‏ ازدواج نگه داره فردا میتونه توی بالاوپایین زندگی و وام وقرض ،زن وبچه شو نگه داره؟
    مغزم قفل کرده چون نمیدونم چجور آدمیه .از دیشب ازش میترسم. میترسم خوب نشناخته باشمش.میترسم احساسش بهم فقط ناشی از یه هوس باشه . من قصد ندارم به هیچ وجه اشتباهمو تکرار کنم. به خدا قسم نمیخوام. دیشبم قاطعانه گفتم نه و تا الان هرچقد زنگ میزنه جواب نمیدم. اس داده میگه باشه بیخیاله اون پیشنهاد شدم حداقل جواب بده.شغل ثابت داره.تا دیشب فکر میکردم شخصیت موجهی داره ولی الان نمیدونم.هنگ کردم.چطوری باید بشناسمش؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستیلا نمایش پست ها
    سلام ایلا جان.من پیگیر تاپیک قبلیتون بودم و خیلی خوب دوستان شما رو راهنمایی کردن.عزیزم اول از همه ارامشتو رو حفظ کن.نفس عمیق بکش و سعی کن به چیزی فکر نکنی .عزیزم انشاالله هرچی زودتر مشکل پدرتون حل میشه.دوست خوبم در مورد دوست تون همین که بهش گفتیدید مشکل دارید و فعلا واسه خواستگاری دست نگه دارن کار خوبی بوده.اما در مورد درخواستشون به هیچ عنوان دیگه قبول نکنید و اگه گفتن قراره با هم ازدواج کنید به ایشان بگویید پس این روابط بماند برای بعد از ازدواج .تحت هیچ شرایطی نپذیرید و انشاالله وقتی شرایط فراهم شد به ایشان اطلاع دهید برای خواستگاری بیایند.دوست خوبم اشتباه گذشته رو دیگه تکرار نکنید .وقتی ایشان ببینند که شما در برابر خواسته شان کوتاه میاید بدتر خواهد شد اما وقتی متوجه شوند شما توبه واقعی کرده اید و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستید مطمین باشید ایشان بیشتر پیگیر ماجرا خواهند بود .انشاالله هر چی زودتر مشکلات شما برطرف شود.
    دوست خوبم مرسی که راهنماییم کردی. من قصد تکرار گناهمو ندارم. بهش گفتم من این کارو نمیکنم اونم ظاهرا قبول کرده. ولی من ازش انتظار نداشتم. افسرده شدم. حس میکنم این رابطه از بیخو بن اشتباه بوده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ayla68 تشکرکرده است .

    baito (پنجشنبه 28 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 فروردین 93, 19:47
  2. از دست دادن دلبستگیهای روحی و فکری دوستم
    توسط sanjab در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 10:31
  3. دوستمو به خاطر ازدواجم از دست دادم
    توسط sareh.s در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 فروردین 91, 03:18
  4. دوستم افسرده و تنهاست.چطور بهش کمک کنم
    توسط banafsheh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 12 آذر 90, 23:32
  5. +سلام من مدت 6 سال است که با آقایی دوستم........
    توسط moslas در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 87, 04:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.