سلام برادرعزیز.این کاملابه خودت بستگی داره،باورهات وارزشهات ومیزان انعطاف شما.آیامیتونی بپذیری که او قبلادوست داشته؟فقط نکته ی مهم اول ازهمه توبه نصوح وکامل وقلبی فردهست که دوباره توی شرایط تنگ به اون سمت نره(دراین مواردمعمولا بایه نفرازسرنپختگی رابطه عاطفی برقرارمیکنه بعدش سرش واسه همیشه به سنگ میخوره) دوم؛اگه این دوستاش وتنوع ارتباطاش زیادبودن این نکته جالبی نیست هرچند صداقتش میتونه یه حسن باشه عمق این روابط تا چه سطحی بوده؛مثلا اگه تنوع روابط درحد یه تلفن ودیدارهای عمومی وجلو چشم بوده یه مسأله هست اگه باهمه رابطه عمیقتر داشته یه مسأله دیگه که فکرنکنم هرکسی قبول کنه.واینکه سابقه ی خودشماهم چطوربوده،اما درنهایت اگه با این قضیه مشکل داری و نمیتونی بپذیری بی خیالش شو.بدترین فرض اینه که روابط متنوع داشته ودلیلش عدم ثبات فکری وگول خوردن و صداقت الانش هم نوعی ساده لوحی باشه نه بلوغ؛دراین صورت ادامه دادن قطعابه صلاحت نیست(اینارو خودشما بایدتشخیص بدهی)فکرکنم مطالعه ی این لینک کمک موثری به شماکند:http://www.hamdardi.net/thread-19071.html
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)