با سلام و احترام
باید خیلی تحت فشار باشی. گاهی آدمها دردها و رنجهای بزرگی را دارند که واقعا ما نمی توانیم درک کنیم
ای کاش می توانستی بیشتر از خودت بگویی.
به هر حال باید قوی باشی که با همه این فشارها توانسته ای انرژی بگذاری ، جستجو کنی و اینجا با شجاعت صحبت کنی.
به نظرم اگر فردی این مقدار قوی باشد، می تواند حرفها و راههای مختلف را بشنود و تصمیمی متفاوت و قوی بگیرد.
شما بهتر هست اول راههای مختلف را بشنوی و یادداشت کنی و بعد هر کدام را دوست داشتی و کمترین فشار را داشت انتخاب کنی.
ما اگر بیشتر تو را بفهمیم ، شاید راهکارهایی هم بتوانیم بدهیم که برایت جذاب باشد.
به هر حال ما به تو علاقه داریم.
و اگر اجازه دهی، بیشتر از تو خواهیم دانست.
منتظرت هستیم.![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)