به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 71
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما این احتمال که در صورت پرسیدن این سوال ، جواب بده تمام بشه رو هم باید در نظر بگیرید ، الان موضوع مهم این نیست ، مهمتر فعلا تعادل و آرامش شما هست ، اگر شما متعادل باشید میتونید یک رابطه متعادل داشته باشید. اول خودتون مهم هستید.

  2. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    خب اون که هیچ وقت نمیاد بگه اره من دارم بهت خیانت میکنم!! میگه؟؟؟
    کدوم ادم عاقلی این کارو میکنه؟؟

    برم تعقیبش کنم؟

    - - - Updated - - -

    واقعا.
    قبلنا میدادها.اما الان خیلی حساس شده!!! همین که نزدیکش میشم به یه بهونه ای میگره ازم

  3. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فرض کن فهمیدی خیانت میکنه ، چیکار میخواهی کنی؟
    مگه 50 سال پیشه که بافتی دنبالش ؟ شما باید برای خودت شخصیت غایل باشی و از بخواهی بشما احترام بزاره و برای تعهدش به شما ارزش

  4. کاربر روبرو از پست مفید alireza35 تشکرکرده است .

    الهام20 (یکشنبه 24 آذر 92)

  5. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط farshidnaji نمایش پست ها

    من واقعا برام جای سوال هست - مگه دختر نیاز جنسی اصلا نداره ؟

    خود شما هیچ لذتی نمی بردی از این رابطه ؟

    پس چرا بعضی از دوستان استفاده از این رابطه به عنوان اهرم فشار به شما پیشنهاد میدن ؟
    نه!!!!!!!!!!!!!!
    من چجوری از رابطه با ادمی که هیچ کشش عاطفی یا رابطه عاطفی ای بینمون نیس لذت ببرم!!
    جدیدن همش وسط رابطه گریه م میگیره.
    دلم تنگ میشه.
    کلن از اولم زیاد لذت نمیبرم اما الان دیگه واسم به یه عذاب تبدیل شده.
    فقط میخوام زود ت شه پاشیم بریم دنبال کارمون.
    یا زود ت شه بشینیم دو کلمه حرف بزنیم.
    باهم باشیم.
    ولی تا تموم میشه میایم خونه.

    یا اینکه یه بار منو بغل کنه.ببوسه اما به رابطه ختم نشه. بی دلیل.
    ولی هیچ وقت نمیشه... مخصوصا تو این چند ماه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط alireza35 نمایش پست ها
    فرض کن فهمیدی خیانت میکنه ، چیکار میخواهی کنی؟
    معلومه!! بدون عذاب وجدان میتونم جدا شم.
    ازین بهتره سرمو بندازم پایین چند سال دیگه بفهمم این روزا داشته بهم خخیانت میکرده.بعد اون موقع اگه اوضضاع بهبود پیداکرده باشه یا من وابسته تر شده باشم چی؟؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید الهام20 تشکرکرده است .

    farshidnaji (یکشنبه 24 آذر 92)

  7. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    الهام خانوم شما قبلنا خیلی آروم تر بودی

    ولی تو این تاپیک جدید خیلی دلت پر شده از نامزدت

    نمی دونم با وجود همه بی توجهی های نامزدتون - بازم جدایی شما از اون خیلی ناراحت کنندست

    خواهش می کنم این قدر تند تو مسیر نفرت ازش حرکت نکنید

    هر چند حق با شما باشه

  8. 2 کاربر از پست مفید farshidnaji تشکرکرده اند .

    sahra25 (یکشنبه 24 آذر 92), الهام20 (یکشنبه 24 آذر 92)

  9. #56
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 30 فروردین 93 [ 12:27]
    تاریخ عضویت
    1392-7-23
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    641
    سطح
    12
    Points: 641, Level: 12
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 40 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام الهام جون.مشکل من و تو شبیه هم بود اما انگار مشکل من حتی برای کاربرای سایت هم جوابی نداشت .

    بعد اینکه کسی جوابمو نداد دیگه نیومدم اینجا.تا الان که یهو به فکر تو افتادم واومدم ببینم حالت چطوره.چند صفحه از تایپیک جدیدتو خوندم.امیدوارم زود تر به یه نتیجه منطقی برسی وازین دودلی دربیای...

  10. کاربر روبرو از پست مفید ava.f تشکرکرده است .

    الهام20 (یکشنبه 24 آذر 92)

  11. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 بهمن 92 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1392-6-13
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    300
    سطح
    5
    Points: 300, Level: 5
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 12 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الهام جان خونسردی خودت رو حفظ کن و خودت رو ناراحت نکن هر مشکلی یه راه حل داره پس چرا خودت رو عذاب میدی بخدا مشکل تو در مقایسه با مشکلات دیگرون مشکل چندان بزرگی نیست .من تو رو کاملا درک میکنم . من هم اوایل مثل تو بودم ولی با گذشت زمان فهمیدم که اشتباه میکردم.
    برای یک زن عشق و محبت و عاطفه از رابطه ی جنسی مهمتر هستش حتی اگه ماهها هم این رابطه براش وجود نداشته باشه مشکلی براش پیش نمی یاد ولی برای مردهااین طور نیست این رابطه برای اونها خیلی مهم هستش حتی اونها عشقو محبتشون رو بیشتر تو این رابطه نشون میدن حتی بعضی از مردا اگه از همسرشون ناراحت باشن ممکنه که سراغ اونا نرن وبه اون ها دست نزنن. پس با یه دید مثبت به این قضیه فکر کن گلم . شوهرت اون انرژی مثبت رو از تو میگیره که سراغ تو میاد
    اگه تورو دوس نداشته باشه مطمئن باش به تو حتی دست هم نمی زنه .تو میتونی اون مواقعی که واقعا ناراحتی و حوصله نداری با یه بهونه مثلا درس خوندن ازش بخوای که رابطه رو بزاره برای یه وقت دیگه و بهش بگی که می خوام با انرژی بیشتری ایندفعه پیشت بیام و تمام فکرو حواسم پیش تو باشه تا بهت بیشتر خوش بگذره مطمئنن اینطوری زود قبول میکنه
    تو میتونی قبل از نزدیکی ازش درخواست کنی که یکم باهم حرف بزنین وبا محبت باهاش حرف بزنی و مشکلاتت رو بهش بگی
    بهش بگو که من بهت نیاز عاطفی دارم و به محبتت احتیاج دارم می خوام که پشتیبان و تکیه گاهم باشی

    _ ببین شما که دشمن خونی باهمدیگه نیستین که نتونین باهم حرف بزنین
    بهت گفته بودم بهش بگو بیاد دنبالت و تو رو بیرون ببره و بگردونه تو گفتی بهش اس ام اس زدی شب ساعت 1 بهت جواب داده خوب شاید واقعن مشکلی داشته که نتونسته بهت جواب بده و اون موقع تونسته جوابت رو بده بببین اگه تو واسش مهم نبودی می تونست اصلا بهت جواب نده و صبحش باهات تماس بگیره ولی ببین چقدر براش ارزشمن بودی که حتی خواسته نصف شبم بیاد دنبالت و تو رو ببره بیرون و بهت گفته که شرمنده هستش اصلا تو اون موقع هم میتونستی اونو امتحان کنی و بهش بگی باشه بیا دنبالم بریم بیرون چون خیلی دلتنگتم مگه چی می شد ؟؟؟؟ اتفاقا اون موقع هم می تونستی با آرامش خاطر باهاش صحبت کنی چون اون موقع دیگه نمیتونست بهونه بیاره که کار دارم باید برم و از این حرفا.... تو باید از هر موقعیتی استفاده کنی و به همسرت عشقت رو نشون بدی.
    من بهت گفتم یه مدت راجه به خونواده ها فکر نکن و بهش کاری نداشته باش ولی تو بازم حرف خودت رو میزنی که من پیش خونوادم سرشکسته میشم........
    _ می خوام بدونم از کجا مطمئنی اون به تو خیانت میکنه موبایل یه وسیله ی شخصی خوب وقتی همسر منم به اون دست میزنه منم ناراحت میشم خوب اون موقع من فکر میکنم که حتما به من اطمینان نداره که موبایلم رو چک میکنه پس تو چرا می خوای موبایل شوهرت رو چک کنی اگه کسی بخواد به زنش خیانت کنه خیلی راهها هست . پس فقط با موبایل چک کردن نمیشه فهمید که به زنش خیانت میکنه یا نه
    یکم فکر کن اون چرا باید به تو خیانت کنه ؟ یه مرد به دو دلیل به زنش خیانت میکنه :1- از لحاظ جنسی کمبود داره 2_ از لحاظ عاطفی کمبود داره
    خوب میتونی جواب بدی که کدوم مورد در مورد تو صدق میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از هر لحاظ کمبوداش رو جبران کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    _ خیلی زود تسلیم شدی گلم نباید ناامید بشی تو هنوز خیلی از راهها رو امتحان نکردی نباید به جدایی فکر کنی

  12. کاربر روبرو از پست مفید sahra25 تشکرکرده است .

    الهام20 (یکشنبه 24 آذر 92)

  13. #58
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahra25 نمایش پست ها
    یکم فکر کن اون چرا باید به تو خیانت کنه ؟ یه مرد به دو دلیل به زنش خیانت میکنه :1- از لحاظ جنسی کمبود داره 2_ از لحاظ عاطفی کمبود داره
    خوب میتونی جواب بدی که کدوم مورد در مورد تو صدق میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از هر لحاظ کمبوداش رو جبران کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نمیدونم.
    اگه بخوام صادق باشم باید بگم جفتمونم هردوتا کمبود رو داریم.
    من هیچ خودمو ازش دریغ نکردم.اما فک میکنم شاید همین که ما هر دفعه سر این جریان بحث کردیم(بلا استثنا) و من با دلخوری رفتم پیشش(تقریبا تو نصف موارد لب و لوچه م اویززون بود)
    مطمینن خسته شده و به فکر چاره افتاده!!!
    من به خودم حق میدم.اما مطمینن اون به من هیچ حقی نمیده! اصن عادت نداره به کسی جز خودش حق بده.
    دلیل اصلی من که این فکرو میکنم: دو هفته س نمیگه بریم خونه باغ.مخصوصا بعد ازون دعوا که گفت اگه بیای هم نمیبرمت دیگه هیچ حرفی نمیزنه.
    قبلا حتی اگه مشکلی پیش میومد و نمیشد بریم حسابی میرفت تو خودش.کلی غر میزد...
    اما الان خیلی م خوشحال و پرانرزیه.انگار مشکلی نداره با این جریان!
    من اونو میشناسم!! من دم دستش باشم و دو هفته طاقت بیاره؟؟؟ اونم با روی خوش؟؟؟ اونم با میل خودش؟؟؟
    من شک ندارم داره یه اتفاقایی میوفته.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط sahra25 نمایش پست ها
    _ خیلی زود تسلیم شدی گلم نباید ناامید بشی تو هنوز خیلی از راهها رو امتحان نکردی نباید به جدایی فکر کنی
    میدونم.
    اخه تو این راه تنهام.
    من موندم و خدای خودم و این تالار.
    هیچکسی دیگه کمکم نمیکنه.
    -پدر و مادرم که کافیه صدام دربیاد.فورا میگن: خودت دو دستی چسبیدیش دیگه.اگه نه ما که میگیم جدا شو!!!
    -خونواده اون که منتظر نشستن ما جدا شیم! اصن دیگه به من به چشم زن بچه شون نیگاه نمیکنن.هرجا بخوان برن و هرکار دارن پسرشونو تنها میخوان.
    -از همه بدتر خود شوهرم منو تنها گذاشته.نمیدونین ازون شبی که گفته مامانم حق داره نخواد تورو دعوت کنه چه حالی دارم.
    باورم نمیشه بعد ازینکه اینهمه واسش از همه گذشتم دور از چشه بقیه هرکاری خواست کردم اینارو بهم بگه.
    الانم به حمایت از خونوادش به من پشت کرده.
    اصن برای اینکه بگه حق با مامانمه گفت دیگه نمیخواد بیای خونه باغ دیگه.
    حالام که اینجوری سر حرفش میخکوب شده ته دلمو خالی کرده.
    یعنی منو فروخت.میدونم که بازم منو میفروشه.همیشه مامانشو به من ترجیح دادهوهمیشه به خاطر اون ناراحتم کرده.میدونم بازم میکنه.
    از مامانش خیییلی میترسه.جلوی مامانش جرات نداره به من لبخند بزنه.

    میترسم.میترسم برم جلو تر.
    هربلایی سرم بیارن و هرچقدر که خوردم کنن کی پشتوانه مه؟ شوهرم؟؟ خونوادم؟؟؟

    - - - Updated - - -

    دیگه گیج گیج شدم.نمیدونم نوبت کدوم کاره.
    همه چی خراب شده.قاطی شده.
    هرروز بدتر و پیچیده تر از دیروز.
    "خدایا کمکم کن از عهده ش بربیام.هرجور که خودت صلاح میدونی"
    ویرایش توسط الهام20 : یکشنبه 24 آذر 92 در ساعت 20:06

  14. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    الهام خانوم شما تنها اشتباهتون که بارها تو این سایت گفته شده همین دریغ نکردن خودتون بوده

    این کلیدی ترین اشتباه شما بوده و صد البته خانوادتون

    به نظر منم زن و شوهری به ثبت تو شناسنامه نیست به رفتن زیر یه سقفه

    شما باید متقابل با تلاش اون براش تلاش می کردید

    مثلا پسری که داره مثلا و مثلا کار می کنه تا بتونه خونه ای اجاره کنه { این یه مثال بود }

    بلاخره یه قدمی داره بر میداره برای ساختن زندگی

    ولی وقتی میبینه هیچ کاری انجام نمیده و به اوج لذت جنسی هم میرسه دیگه انگیزه ای نمیمونه برای جنگیدن برای بدست آوردن شما

    الان تازه خانواده شما میگن ما که بهت میگیم جدا شو خودت دو دستی چسبیدی ؟ خانواده شما با چه فکری اون اتاق رو برای داشتن هر گونه رابطه شما با نامزدتون آماده کردن در صورتیکه میدیدن هنوز اون پسر قدیمی برای شما بر نداشته ؟

    تازه اگر رابطه عمیق با هم نداشتید فکر می کنم تو همین سایت خوندم می شد حتی اسم ایشون رو هم از شناسنامه حذف کنید

    بازم ببین دیگه هیچ کس تو این سایت با وجود اطلاع کامل از مشکل ما طلاق رو پیشنهاد نمیده

    در صورتیکه مثلا در مورد اون خانومه که شوهرش علنا زن صیغه ای داشت و خرجی نمی داد و 1 ماه خونه نمیومد همه با هم پیشنهاد طلاق میدادن

  15. کاربر روبرو از پست مفید farshidnaji تشکرکرده است .

    الهام20 (دوشنبه 25 آذر 92)

  16. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    فرشید جان میدونم اشتباه بوده.ولی حالا که شده.قابل جبران نیست.
    من تو اشتباهایی که جبران میشده موندم.چ برسه به این که دیگه راه برگشتیم نمیبنم توش!!!!!!

    - - - Updated - - -

    اینطوری پیش بره تا یه ماه دیگه هیچی از رابطه مون نمونده.
    چیکار کنم؟؟ دیگه جفتمون به نبودن هم عادت کردیم.
    ازین به بعد که دانشگاه تعطیل شه دیگه همون هفته ای سه ساعتم نیمیبینیم همدیگرو.
    چیکار کنم؟ چقد بریم بیرون تو این سرما؟؟
    اونم با شوهر من که این شبا همه ش خونه خواهرشه.سرش شلوغه.
    هرچقد فک میکنم به نتیجه نمیرسم.

    باهاش صحبت کنم؟ بگم ازین به بعد که دانشگام تعطیل میشه تکلیف ما چی میشه؟؟ همین حرفارو به خودش بگم کلن؟؟؟

    - - - Updated - - -

    راستی این جریان خیانت و از کجا بفهمم؟؟
    بدجوری ذهنم درگیرشه.
    اگه یه زن دیگه م بگیره نمیفهمم اخه تو این شراط.
    بقیه پسرای همسایه رو بیشتر میبینم تا شوهرمو

    - - - Updated - - -



    - - - Updated - - -

    امشب بهش میگم.
    میگم تو اخرش یا این زندگی رو میخوای یا نه.
    اگه نمیخوای که خب راهی که در پیش گرفتی رو ادامه بده چون موفق میش.چون همین الانشم هیچی از زندگیمون نمونده.
    اگه م میخوای زندگی کنیم باید بدونی این راه به ترکستان میبرتمون.نه همو ببینیم.نه حرف بزنیم.نه چیزی: چون هوا سرده!!

    به خدا اون زمان که دوس بودیم تو یخبندوم میرفتیم رو پشت بوم میشستیم تا صب که همه بیدار میشدن میومدیم پایین.اون موقع سدش نبود.
    حالا اقا سرما میخورن تو ماشین!!



    داره منو از سرش وا میکنه.معلومه.
    دیشبم خودش گفت بریم بیرون/گفتم باشه الان داداشم تنهاس مامانم بیاد پیشش بمونه بریم.
    نیم ساعت بعد گفتم مامانم اومد بریم؟
    گفت من لباسامو دراوردم!!

    احساس میکنم اویزونشم

    - - - Updated - - -

    اون داره خیانت میکنه.میدونم سرش گرمه


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  4. +تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه
    توسط kamran2007 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 88
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مهر 88, 11:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.