سلام. به به بوی شام عروسی میاد. 
جالبه شما از روبرو شدن با آقا داماد هراس دارید. و فکر میکنید اگر ایشونو ببینید و به دلتون بشینه ذهنتون دیگه در اختیار خودتون نیست.
البته ممکنه یه حس قشنگ موجب نیرو و انرزی مضاعف برای داشتن انگیزه در راه موفقیت بشه.
به نظر من شاید زود باشه نگران چیزی باشید. شاید هیچ کدوم از آقایون به دل شما ننشستن. و شاید بلعکس.
ضمن اینکه اگر هم این اتفاق افتاد و به سلامتی به قول معروف در با تخته جور شد. ازشون بخواهید زمان لازم رو برای ادامه تحصیل شما رعایت کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که ممکنه با وقت کشی شما هم یک فرصت خوب رو از دست بدید.
بهتره فعلا که هیچ اتفاقی نیفتاده نگران چیزی نباشید.
موفق و خوشبخت باشی هدی خانم.
پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک
علاقه مندی ها (Bookmarks)