سلام خانم
من یه سوال از شما دارم این که شما هدفت از درس خوندن چیه؟؟؟
و یه سوال دیگه کلا واسه زندگیت ...ازدواج کجای زندگیت قرار داره؟
قالبا افراد فراموش می کنن که حین رانندگی برای رسیدن به مقصد به مناظر اطراف هم نگاهی بیاندازند تا لذت ببرن و فکر می کنن وقتی به مقصد برسن به لذت اصلی می رسند.....
می دونی تمرکز کن ببین تو الان واقعا از زندگیت چی می خوای؟؟؟؟؟/
و یادت نره آدمهای بزرگ در سختی هاست که بزرگ می شن....یعنی هم می تونی مدیریت کنی خواستگارات رو هم فکرت رو هم پایان نامت رو..........
بقیه حرفا رو بعدا می گم وقتی خوب دو تا سوال اول رو روش فکر کردی و جواب دادی








علاقه مندی ها (Bookmarks)