سلام دوست عزیز
به نظر من از طریق خواهرت و بدون اینکه بخواید تو بوغ و کرنا کنید، دلیل جواب منفی قبلی رو جویا شو.
بالاخره جواب منفی دادن حرف و تصمیم ساده ای نیست که. حتما دلایلی پشتش بوده.
و تا شما ندونی نمیتونی تصمیم بگیری.
یا اگه احساس میکنی این کار مفخی کاری داره، خیلی راحت به خواهرت و خانواده ت بگو که میخوای قبل از اقدام دوباره، در مورد ابهامات دفعه قبل صحبت کنم و برام روشن بشه و بعدش تصمیم بگیرم ببینم میخوام دوباره به خواستگاری برم یا نه.
البته در این مورد خیلی باید حواست جمع باشه که کنایه دار و نیش دار صحبتی نکنی که دل دختر خانم و خانواده ش بشکنه. اما از حق خودت هم عقب نشینی نکن. (اطلاع از دلایل قبلی)
هر چند، با اینکه همه ی این کارها لازمه، اما اون یه کلمه ای که نوشتی دوسش داری، ممکنه همه چیز رو برات وارونه نمایش بده.
در صورتیکه این ماجرا ادامه پیدا کرد،، اکیدا مراجعه به مشاور ازدواج توصیه میشه.
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)