به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 آذر 92 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-8-18
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    121
    سطح
    2
    Points: 121, Level: 2
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.
    چون هنوز وارد زندگی مشترک نشدی این مسئله رو بزرگ میدونی.
    منم اوایل عقدمون یکی دوبار مادرشوهرم نشست و بعد که نشست گفت چرا جلو نشستی مردم میبینن میگند چه مادرشوهری ! منم گفتم مردم میگن چه عروس خووبی
    ولی من واقعا مادرشوهرم رو دوست دارم، حتی وقتی مریضه مثه مادر خودم دلم میسوزه وقتی کار داره دوس دارم کمکش کنم و از همون اول نگاهم این بود که مادرمه اونم بهم میگفت و میگه دخترم !
    دیگه با این نگاه اگه یه وقت هم جلو بشینه اصلا ناراحت نمیشم، تازه وقتی جلو میشینم سعی میکنم پشتم به ایشون نباشه و برمیگردم باهاشون صحبت میکنم و شوهرم هم لذت میبره حتی شده میخواستم بیام پایین و عقب بشینم همسرم گفته پیاده نشو !
    .قتی هم جلو میشینم چون مادرشوهرم میبینه احترامشو نگه میدارم و قبلش کلی تعارف میکنم میگه وقتی جلو میشینی و شما دوتا رو کنار هم میبینم لذت میبرم و کیف میکنم !
    لجبازی با خانواده شوهر هیچ فایده ای نداره حتی اگه واقعا دوسشون ندارید با سیاست رفتار کنید و سعی کنید اول زندگی اعتماد شوهرتون رو جلب کنید.
    اگر شوهرتون رو دوس دارید مادرش رو هم باید دوس داشته باشید اون سالها واسش زحمت کشیده و بزرگش کرده و شوهرتون حق داره به مادرش احترام بذاره .
    اگر مردی به مادرش بی احترامی کرد اتفاقا خطرناکه اینا همون مردایی هستن که بعد از مدتی به شما هم بی احترامی میکنند.
    بذارید احترام ها حفظ بشه و همه چی رو از دیدگاه حق نبینید.

  2. 3 کاربر از پست مفید ***elham*** تشکرکرده اند .

    heaven65 (پنجشنبه 21 آذر 92), رویای پر کشیدن (پنجشنبه 21 آذر 92), شیدا. (چهارشنبه 20 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تعادل روحی ندارم کمکم کنید
    توسط anjelaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 05:43
  2. شوهرم تعادل روحی و اخلاقی نداره منو آزار می ده
    توسط paper در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 دی 90, 09:19
  3. خوابم تعبیر میشه؟
    توسط roze_bikhar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 مهر 90, 11:05
  4. با همسرم تعارف دارم چه کنم؟
    توسط فرات در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 مهر 90, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.