به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 اسفند 92 [ 13:49]
    تاریخ عضویت
    1392-9-07
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    303
    سطح
    6
    Points: 303, Level: 6
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    از همه دوستایی که نظرشونو گفتن واقعا تشکر میکنم چون مسیر فکریه منو تغییر دادن. من هفته قبل تصمیم داشتم رابطمو باهاش تموم کنم چون از بابت شرایط خانوادگیم احساس سرافکندگی میکردم ولی با راهنماییهای شما تصمیم گرفتم شانسمو امتحان کنم.
    هفته پیش باهاش راجع به شرایط اقتصادی خانوادم حرف زدم(راجع به اعتیاد نتونستم چیزی بگم)اولش یکم شوکه شد فک نمیکرد شرایطم اینجوری باشه ولی بعدش کلی بهم دلداری دادو گفت هر مشکلی سر رهمون قرار بگیره باهم حلش میکنیم.
    نمیدونم منظورش چی بود اصلا نگفت که جهیزیه براش مهم نیس فقط در جواب حرفای من میگفت :حل میشه نگران نباش خدا بزرگه!!!
    ازون روز دوس پسرم خیلی کنجکاو شده مدام راجع به خانوادم میپرسه.ازم میخواد بیارمش خونه با خانوادم آشناش کنم. گفته تا آخر این هفته هماهنگ کن بیامو تورو ازشون خاسگاری کنم. میگه میخوام اول خودم بیام بعد با خانوادم!!نمیدونم چرا میخواد اینکارو بکنه ؟!
    به نظرتون چیکتر کنم؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط farshidnaji نمایش پست ها
    من یه سوالی از شما دارم ! شما اگر با کس دیگه ای ازدواج کنید اعتیاد پدرتون درمان میشه ؟

    من یه پسرم و پدر منم 20 سال اعتیاد داشت الان ترک کرده میدونم چه سختی از این بابت کشیدی

    ولی اون پسر شما رو باید به خاطر خودتون بخواد

    فکر سرکوفت خانوادشم نباش

    اگر خانوادش بد باشن اعتیاد پدر و جهیزیه نشد سر چیزای دیگه اذیتت می کنند و اگر خوب باشن کلا اذیتت نمی کنند

    این که خانوادش با اصل و نصب هستند باید با این جور مسائل منطقی تر کنار بیان

    ولی یه خواهش دارم شانستو برای ازدواج باهاش امتحان کن اگر دوسش داری

    آخه نامردی نیست با پسر دیگه ای ازدواج کنی - فکر اینو کن اون پسر مثل من یه عمر تحت شدیدترین فشارای جنسی بوده ولی سکس نداشته به امید رسیدن به سکس با زنش

    حالا نامردی نیست این پسر که کمترین حقش ازدواج با دختر دست نخوردست ازش این حقو بگیری

    مگه همه چیز با توبه درست میشه - خدا ببخشه اون جوان اگر خودش سکس نداشته باشه اون چه گناهی کرده که بهش خیانت بشه

    اینم بدون توبه شما وقتی پذیرفته میشه که شوهر آینده شما از رابطه شما اطلاع داشته باشه و ببخشه شما رو تا خدا هم شما رو ببخشه -

    سرزنش کردم ولی قصدم این نبود - فقط خواهش می کنم اگر امکان داره مادرتون رو راضی کنید برای ازدواج با ایشون

    این حرفا که خواهر بزرگتر ازدواج نکرده قدیمی شده

    اون پسر اگر شما رو دوست داشته باشه با شرایط مالی و خانوادگی شما کنار میاد
    گاهی وقتا سرزنش لازمه ولی من معتقدم این قضیه با توبه درست میشه . من هیچ وقت از روی هوس باهاش سکس نکردم و تو سکس هایی هم که داشتم کوچکترین لذتی نبردمو فقط از روی عشق زیادی که بهش داشتم تسلیمش شدم. ولی متوجه اشتباهم شدمو دیگه تکرار نکردم
    دوست عزیز من هرزگی نکردم ولی با این حال انتظار ندارم با این گذشته ای که دارم با پسری معتقد که نیازشو سرکوفت کرده ازداج کنم.اگر خدای نکرده به این کسی که دوسش دارم نرسم یا ازدواج نمیکنم یا اگر روزی شرایط مجبورم کرد ازدواج کنم با یکی مثل خودم ازدواج میکنم. یکی که هرزه نباشه یکی که اگرم سکس داشته فقط با کسی داشته که دوسش داشته بوده. اگر روزی با مردی پاک ازدواج کردمو خودمو آفتاب مهتاب ندیده جلوه دادم شاید حرف شما درست باشه و حق الناس پیش بیاد.
    من اگر گناه کردم همه تقصیرش گردن من نیس.من هوس باز نبوده و نیستم.
    دوست عزیز من تو خانواده ای بزرگ شدم که بزرگترین ارمغانشون برام دعواو جنگو جدل بوده. هیچ وقت نیاز های عاطفی من از جانب خانوادم تامین نشد تنها کسی که تو زندگیم واقعا به من محبت میکرد اون بود منم به راحتی تسلیم خواستش شدم ولی به خدا پشیمونم نمیدونم چجوری بگم بابا پشیمونم میدونم یه غلطی کردم پس این توبه به چه درد میخوره.
    خیلی دلم به حال دخترایی مثل خودم میسوزه که رنجو سختی هامونو کسی نمیبینه ولی اشتباهاتمونو به وضوح میبینن اونم اشتباهاتی که شاید 50 درصد گردن ما باشه شایدم کمتر. اشتباهاتی که خودمون قصد انجامشو نداشتیم ولی توش گرفتار شدیم. چرا وقتی اینطوری راجع به دخترایی مثل من حرف میزنید به این فکر نمیکنید که امثال ما اسیر هوس همجنسان شما بودیمو همجنسان شما هم مقصرند
    ویرایش توسط ayla68 : سه شنبه 19 آذر 92 در ساعت 14:17

  2. کاربر روبرو از پست مفید ayla68 تشکرکرده است .

    خانوم مجرد (سه شنبه 19 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اقدام دوس پسرم برای خواستگاری
    توسط sanazsanazi21 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 فروردین 94, 18:08
  2. دوس پسرم تهدید میکنه ولم نمیکنه
    توسط diba95 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 خرداد 93, 16:08
  3. دوس پسرم نمیدونه به حرف خانوادش گوش کنه یا دلش
    توسط f_aramesh در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 19 اسفند 90, 02:50
  4. روابط دوس دختر و پسر تو سن کم به قصد ازدواج
    توسط الی1366 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 بهمن 90, 15:59
  5. تفاوت عشق و هوس(در ارتباط دختر و پسر یا در ازدواج)
    توسط psy133 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 مهر 89, 09:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.