با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربر خوب و قدیمی( حالا خودم همین امروز عضو شدم ها )
من بعنوان یک اقای واقعا اقا ، جوابتون رو میدم که خیالتون راحت بشه و به زندگیتون با ارامش قبل ادامه بدید
یک پسر و مرد که واقعا به فکر زندگی باشه ، وقتی این همه سجایای اخلاقی در وجود شما ببینه ، نه تنها دیگه عیبهای ظاهری شما (که در اکثر انسانها عیب ظاهری چه کم چه زیاد وجود داره) براش ملاک نیست ، بلکه شما براش زیباترین زن دنیا میشید . و این موارد جزئی اصلا به چشمش نمیاد...
اگه خواستگاری داشتید که اومد خونتون و با وجود این همه خوبی که در وجود شماست احساس کردید صرفا بخاطر عیب جزئی در ظاهر شما ، قید شما رو زد ، خدا رو صدهزار مرتبه شکر کنید ، چون بالفرض اگر شما زیباترین زن دنیا هم بودید ، هیچ تضمینی نیست دو روز دیگه که زیبایی های جوونی رو ندارید و یا خدای نکرده اتفاقی برای ظاهر شما بیفته ، اون مرد به شما پایبند باشه..
و مطلب اخر اینکه معمولا اون چیزی که دغدغه ماست ، وقتی فکرمون رو زیاد روش متمرکز میکنیم ، ناخوداگاه نگاه دیگران رو هم به اون مسله جلب میکنیم.. پس در جلسات اشنایی و خواستگاری ذره ای به این موضوع سطحی فکر نکنید و تمام حواس و توجه خودتون رو روی موارد نیکوی اخلاقی و شخصیتی و خانوادگی خودتون بزارید.
موفق باشیم![]()







( حالا خودم همین امروز عضو شدم ها ) 

علاقه مندی ها (Bookmarks)