به خودت زمان بده...تو سنی هستی که خیلی چیزا برات گرون تموم شده و کم کم داری حقایق تلخ زندگی رو میچشی و طرز فکر رویایی دخترونت داره راجبه ادما و زندگی اصلاح میشه..
تشکرشده 2 در 2 پست
به خودت زمان بده...تو سنی هستی که خیلی چیزا برات گرون تموم شده و کم کم داری حقایق تلخ زندگی رو میچشی و طرز فکر رویایی دخترونت داره راجبه ادما و زندگی اصلاح میشه..
koloche (جمعه 22 آذر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)