سلام عزیزم
بهتره که به طلاق فکر نکنی و حتی حرفش رو هم به زبون نیاریچ
ون اگه تهدید کنی شاید بار اول براش تازگی داشته باشه و عجیب باشه اما یواش یواش براش عادی میشه چه بسا ممکنه یه روز خدش بگه اصلا به درد هم نمی خوریم و این اصلا خوب نیست
بهتره دنبال راه حل باشی
همسر من هم هر وقت چیزی آماده نباشه کلا من رو زیر سوال می بره
مثلا یه بار دخترم دل درد گرفته بود و نباتمون تموم شده بود شوهرم یه الم شنگه ای راه انداخت که تو چه جور زن خونه داری هستی چطوری اصلا اسم خودتو می ذاری خونه دار و .....که یه دونه نبات تو خونه نیست؟
پس خیلی از مردها اینطوری هستند . (متاسفانه)
اما به نظر من هم بهترین راه شرمنده کردنشه و این که بدونی رو چه مواردی حساسه
.. میدونم تلاشتو کردی اما یه کم بیشتر به اولویت بندیت دقت کن . مثلا وقتی خوراکی می خواد اول خوراکیشو بده بعد ادامه کارت رو انجام بده
شاید به نظر خیلی ها این انفعال باشه اما بهتر از عصبی شدنشون و بی احترامی های بعدیه
در ضمن شرمنده هم میشن . موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)