به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-9-10
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    44
    سطح
    1
    Points: 44, Level: 1
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    8

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام از همگی بابت جواب هاشون ممنونم
    راستش همیشه با سیاست کاری میکنم غرورش جریه دار نشه .دیگه خسته شدم از این وضعیت
    وقتی می بینم بی احترام و بی ارزش هستم براش دیگه انگیزه ای ندارم تو این زندگی بمونم
    من توقع زیادی ازش ندارم فقط احترام می خوام
    احترامی که به اون میزارم میخوام اونهم به من بزاره
    می دونید اصلا شوهرم بد نیست مرد فوق العاده خوبیه فقط بی ادبه و نمی فهمه باید احترام بزاره
    بارها جلوی خانوادم به من بی احترامی کرده در حالیکه خودش این رفتارو بی احترامی نمیدونه
    واقعا دل زده شدم ازش
    دلم میخواد تهدیدش کنم به جدایی شاید چاره ساز باشه
    واقعا این فرهنگ بی احترامی در خانواده اون وجود داره.
    مشکل بعدی مساله ای در زمان رابطه به من گفت اعتماد به نفس من رو گرفته از این رابطه متنفر شدم و نمی تونم تن بدم بهش.

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 دی 92 [ 12:36]
    تاریخ عضویت
    1392-9-11
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    76
    سطح
    1
    Points: 76, Level: 1
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم میدونم و درکت میکنم این ک همسره ادم در مقابل احترامی ک بهش میذاری ب تو فحاشی کنه خیلی سخته
    من هم همین مشکل رو داشتم و الان کمتر شده شوهر منم توی خانوادش همش ب هم فحش میدادن یا مش با مشت و لگد میپریدن تو سره هم دیگه منم ک توی خانوادم همچین چیزایی رو ندیده بودم بارها شده بود ک جلوی خانوادم وخانوادش تحقیرم کرد بعد از اون وقتی دیدم محبت و احترامم رو اینجوری پاسخ میده نشستم منطقی باهاش حرف زدم گفتم اگه تو این رفتارو دوس داری منم ب این رفتار تو نگاه میکنم و مثل خودت رفالر میکنم
    مردا بدترین چیز براشون اینه ک غرورشون توی جمع از بین بره این ک یه بار تو جمع بی احترامشون کنی واقعا براشون سخته بهش بگو اگه بخوای اینجوری پسیش بری منم فحش میدم بگو دیگه از من احترامی نمیبیی شاید یکم فکر کرد و اثر کرد
    اما عزیزم بهش فرصت بده خیلی سخته عاداتی ک بچگی داشته بخواد کنار بزاره وقت نیاز داره

    ببخشید طولانی شد امیدوارم مشکلت حل بشه

  3. کاربر روبرو از پست مفید عاطی جون تشکرکرده است .

    پریزاد (دوشنبه 18 آذر 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آذر 92 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-9-10
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    44
    سطح
    1
    Points: 44, Level: 1
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    8

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahasty نمایش پست ها
    سلام.
    نمی دونم چرا حس کردم مشکل همسر شما چیزی ورای بی ادبیه. ایشون به شما احترام نمیزارن.
    همسرتون با همه این رفتار رو دارن یا فقط با شما؟
    در مقابل جمع هم همینطور باهاتون برهورد می کنن؟
    با همه این رفتار رو ندارن در جمع فرد خوش چهره ای هستش
    البته در مجموع خیلی محترمانه صحبت نمیکند

    ببینید من واقعا دل گرم به زندگیم نیستیم چون حرمت ندارم
    حرمت شکنی تو مسائل جنسی گرفته تا مسائل خانوادگی.
    همیشه به عنوان یک زیر دست بامن رفتار میکند
    حتی محبت کردنش هم با توهین همراهه
    عطی و بقیه عزیزان فکر میکنم هیچ کدام شرایط من رو تجربه نکردید.

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 29 آبان 95 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1392-3-20
    نوشته ها
    81
    امتیاز
    3,333
    سطح
    35
    Points: 3,333, Level: 35
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1

    تشکرشده 48 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان
    عزیزم همونجور که دختر مهربون اشاره کرد فکر نکن فقط مشکل شما اینه ! منم یکش از مشکلاتم (اصلی ترین مشکلم) همین اخلاقه همسرمه که در مواقع عصبانیت روی خودش تسلطی نداره . و حتی بعد از انجام کار بد شرمنده نمیشه و از لغت خفه شو خیللی استفاده می کنه منم بارها مثل تو فکر کردم به طلاق به انتقام به مقابل به مثل فکر کردم .کسی رو میشناسم که طلاق گرفته و الان خیلی بدبخت تر از قبلش شده و کسی دیگه رو میشناسم که طلاق گرفته و دوباره ازدواج کرده و واقعا خوشبخته. روش ننوشته. ما نباید زندگیمونو ببازیم. درسته رنجور میشیم از ته قلبمون احساس درد می کنیم اما باید قوی باشیم و با مهربونی پیش بریم . بلکه شرمنده بشن ی روزی

    - - - Updated - - -

    سلام دوستان
    عزیزم همونجور که دختر مهربون اشاره کرد فکر نکن فقط مشکل شما اینه ! منم یکش از مشکلاتم (اصلی ترین مشکلم) همین اخلاقه همسرمه که در مواقع عصبانیت روی خودش تسلطی نداره . و حتی بعد از انجام کار بد شرمنده نمیشه و از لغت خفه شو خیللی استفاده می کنه منم بارها مثل تو فکر کردم به طلاق به انتقام به مقابل به مثل فکر کردم .کسی رو میشناسم که طلاق گرفته و الان خیلی بدبخت تر از قبلش شده و کسی دیگه رو میشناسم که طلاق گرفته و دوباره ازدواج کرده و واقعا خوشبخته. روش ننوشته. ما نباید زندگیمونو ببازیم. درسته رنجور میشیم از ته قلبمون احساس درد می کنیم اما باید قوی باشیم و با مهربونی پیش بریم . بلکه شرمنده بشن ی روزی

  6. کاربر روبرو از پست مفید maryam_sh تشکرکرده است .

    الهام20 (دوشنبه 18 آذر 92)

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 تیر 93 [ 15:39]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 14 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من مشاور خوبی نیست فقط میخوام بگم اگه دوستان میگن به طلاق فکر نکن منم ازت میخوام فعلا به بچه دار شدن اصلا فکر نکنی تا این رابطه یه جوری درست بشه یه بچه به پدر و مادری احتیاج داره که به هم عشق و احترام میدن وگرنه با هزار تا مشکل بزرگ میشه و...

    - - - Updated - - -

    من مشاور خوبی نیست فقط میخوام بگم اگه دوستان میگن به طلاق فکر نکن منم ازت میخوام فعلا به بچه دار شدن اصلا فکر نکنی تا این رابطه یه جوری درست بشه یه بچه به پدر و مادری احتیاج داره که به هم عشق و احترام میدن وگرنه با هزار تا مشکل بزرگ میشه و...

  8. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام عزیزم
    بهتره که به طلاق فکر نکنی و حتی حرفش رو هم به زبون نیاریچ
    ون اگه تهدید کنی شاید بار اول براش تازگی داشته باشه و عجیب باشه اما یواش یواش براش عادی میشه چه بسا ممکنه یه روز خدش بگه اصلا به درد هم نمی خوریم و این اصلا خوب نیست
    بهتره دنبال راه حل باشی
    همسر من هم هر وقت چیزی آماده نباشه کلا من رو زیر سوال می بره
    مثلا یه بار دخترم دل درد گرفته بود و نباتمون تموم شده بود شوهرم یه الم شنگه ای راه انداخت که تو چه جور زن خونه داری هستی چطوری اصلا اسم خودتو می ذاری خونه دار و .....که یه دونه نبات تو خونه نیست؟
    پس خیلی از مردها اینطوری هستند . (متاسفانه)
    اما به نظر من هم بهترین راه شرمنده کردنشه و این که بدونی رو چه مواردی حساسه
    .. میدونم تلاشتو کردی اما یه کم بیشتر به اولویت بندیت دقت کن . مثلا وقتی خوراکی می خواد اول خوراکیشو بده بعد ادامه کارت رو انجام بده
    شاید به نظر خیلی ها این انفعال باشه اما بهتر از عصبی شدنشون و بی احترامی های بعدیه
    در ضمن شرمنده هم میشن . موفق باشی


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.