به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آذر 00 [ 21:47]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    12,188
    سطح
    72
    Points: 12,188, Level: 72
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 262
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 635 در 275 پست

    Rep Power
    70
    Array
    اگه ذره ای شک به این اقا داری راحت بزارش کنار و اصلا بهش فکر نکن
    بعد یک سال رابطه دوستی با این اقا فکر نمی کنی یه شناخت عمده ازش پیدا کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا اینقدر به به خودت مشکوک هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این اقا به نظر من چشم چران است و تو امدی اینجا تا خودت را توجیه کنی برا ادامه ارتباط با ایشون

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 اسفند 97 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1392-3-30
    نوشته ها
    167
    امتیاز
    5,346
    سطح
    46
    Points: 5,346, Level: 46
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 194 در 95 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط barannni نمایش پست ها
    ممنون دوستان بابت راهنمایی هاتون.

    سوالم اینجاست که اگه آدم ببخشید دخترباز یا چشم چرونی باشه چرا باید تن به ازدواج بده؟! اونم تو این گرونی و هزینه های سنگین که خودتون اطلاع دارین. وضعش هم عالی نیست که بگیم براش کاری نداره و... البته خانواده من هم با اونا تقریبا تو یک سطح هستن از لحاظ مالی. معمولا اینجور افراد خیلی دیر ازدواج میکنند و به همین زودی ها مسئولیت زندگی مشترک رو بر عهده نمیگیرن. پس چرا تصمیم گرفته ازدواج کنه؟ اونم با وجود داشتن ۲۷ سال سن....

    درضمن این رو هم اضافه کنم که خیلی عادی به دخترها نگاه میکنه. بعضی از آقایون همچین به دخترها نگاه میکنن که انگار میخوان با نگاهشون طرف رو قورت بدن. ولی اون اینجوری نیست...گفتم این رو بگم که اشتباه متوجه نشده باشین.
    خب یه نیازهایی هست که با دید زدن ناموس مردم برطرف نمیشه

    مثل نیازهای جنسی که با ازدواج حل میشه

    سنشون هم که کم نیست ! دیگه فشار رفته رفته بیشتر میشه

    نگاه عادی و غیرعادی نداره

    اصلا نگاه کردن به ناموس مردم چه معنی داره ؟ لطفا توجیح نکنید !

    سرورم و مولایم علی : ببیشتر شدن نگاه ها جز بیشتر شدن حسرت ها نتیجه ای ندارد

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 03:02]
    تاریخ عضویت
    1392-7-01
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    7,129
    سطح
    55
    Points: 7,129, Level: 55
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 89 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من توی این جملت موندم 'آشنایی ما طوری بود که این آقا اول جذب چهره ی من شدن' خودت جواب خودتو همون اول دادی
    ولی اومدی فقط یه تایید برا ادامه رابطه بگیری چون وابسته شدی
    البته چون دید زدن های این آقا ازیتت میکنه این موضوع رو مطرح کردی و این نمیزاره که با جون و دل به این رابطه بپردازی و لذت ببری
    ولی بدون از همون چیزی که میترسی دقیقا همون بلا سرت میاد. ازدواج که کنی و رابطت کاملا رسمی بشه تازه شروع رنجهات میشه و بدترش رنج پشیمونی اینکه چرا این مساله رو میدونستی ولی نادیده گرفتی ...
    تو الان در شرایطی هستی که واقعا تصمیم به جدایی برات سخته چون خانمها وابستگی عاطفی شون خیلی قویه و دلیل منع روابط دخترو پسر هم همینه. مگه اینکه واقعا اراده کنی و کات کنی، دلیل هم به اندازه کافی موجوده
    اگه این دلایل و تردید ها رو نادیده بگیری و این رابطه رو ادامه بدی ، منتظر باش که گفته اند:
    ولی افتاد مشکل ها . . .


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.