من توی این جملت موندم 'آشنایی ما طوری بود که این آقا اول جذب چهره ی من شدن' خودت جواب خودتو همون اول دادی
ولی اومدی فقط یه تایید برا ادامه رابطه بگیری چون وابسته شدی
البته چون دید زدن های این آقا ازیتت میکنه این موضوع رو مطرح کردی و این نمیزاره که با جون و دل به این رابطه بپردازی و لذت ببری
ولی بدون از همون چیزی که میترسی دقیقا همون بلا سرت میاد. ازدواج که کنی و رابطت کاملا رسمی بشه تازه شروع رنجهات میشه و بدترش رنج پشیمونی اینکه چرا این مساله رو میدونستی ولی نادیده گرفتی ...
تو الان در شرایطی هستی که واقعا تصمیم به جدایی برات سخته چون خانمها وابستگی عاطفی شون خیلی قویه و دلیل منع روابط دخترو پسر هم همینه. مگه اینکه واقعا اراده کنی و کات کنی، دلیل هم به اندازه کافی موجوده
اگه این دلایل و تردید ها رو نادیده بگیری و این رابطه رو ادامه بدی ، منتظر باش که گفته اند:
ولی افتاد مشکل ها . . .