الان دارم از اون لحظه میسوزم، که چرا شوهرم منو جلو مادرش بی ارزش میکنه و این حقو برام قایل نیست؟نمیخوام دیگه با حضور من اون جلو باشه. مگه این حق زن نیست؟ از خودم بدم میاد که به این بی جنبه ها چرا تعارف کردم اون بار اولی رو

چیکار کنم که شوهرم متقاعد شه که جلو نشستن حقه زنه نه مادر و دیگه این کارو نکنه و منو جلو مادرش کنفت نکنه که برو عقب؟؟؟ بنظرتون چند درصد مادرشوهرا در حضور عروس میشینن جلو؟ آیا حقشونه و من بیخودی ناراحتم؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)