به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 73
  1. #61
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    من واقعا به ارامش نیاز دارم حتما تلفنمو از دست درس خارج میکنم
    اما میدونم بعدش باید به این که این مدت کجا بودم و چرا نبودم جواب بدم .. این کارو قبلا تجربه کردم به مدت یک ماه که جویای حالم از دوستانم شده بود

  2. کاربر روبرو از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده است .

    Aminn (سه شنبه 05 آذر 92)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    من پیشنهاد میکنم به کسی (از جمله این طرفتون) در مورد اینکه چرا جواب دادید یا ندادید، جواب پس ندید اولا اصلا لازم نیست باهاش حرف بزنی (کم محلی برای امثال اینها بدتر از هر چیز دیگه ای هست) اگه هم خیلی اصرار کرد بهش بگو دلم خواست. با هر کسی باید متناسب با شعورش حرف زد. منم با آقا/خانم صبوری در این مورد موافقم که شروع دوباره دور باطل هست و از نظر من هم باید این شخص رو از زندگیت کاملا پاک کنی (حتی اگه به فرض محال اومد و پیشنهاد خواستگاری داد)، می خوام بهت ثابت بشه که این شخص دوباره می خواد همون دورباطل رو راه بندازه و شما رو بازی بده.

    - - - Updated - - -

    توی پست قبلی اونجایی که گفتم اگه خیلی اصرار کرد بهش بگید دلم خواست، منظورم این نیست که حتما با همین لفظ بگید و میشه لفظ بهتری هم استفاده کرد مثلا اینکه "به شما ارتباطی نداره" یا ... ، نباید برای کاراتون به کسی که بهش مربوط نیست جواب پس بدید (و الا طرف فکر میکنه خیلی شخصیت مهمیه!).

  4. 2 کاربر از پست مفید Aminn تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), سنجاب بازیگوش (سه شنبه 05 آذر 92)

  5. #63
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    از این که این همه پیگیر کار منید خیلی ممنونم

    منظور من این بود که میپرسه خانم سنجاب مدتی خبری از شما نبود حالتون خوبه ؟ نگران حالتون بودم اینجوری

    چرا این همه این ادم از نظر شما بد و خبیثه ؟ شاید من توی گفتن اشتباه کردم که اینجوری برداشت شده
    ادم مثبت نگری نیستم .. همیشه حواسم به طرز گفتار و رفتارش بوده مورد بدی ازش ندیدم
    مطمئنم اگه بخوام برم از طریق برانگیختن احساسات جلومو نمیگیره
    خیلی راحت میتونست با قول بیخود منو دنبال خودش بکشونه همون جوری که گفتم یه بار که حرفش شد ، فقط بهم گفت لیاقتم بیشتر از ایناست و مراقب خودم باشم

    من مدتی سر نمیزنم میخوام به هیچی فکر نکنم تا بعد یه تصمیم قاطع و درستی بگیرم از همه بابت اینکه
    وقتشونو برام گذاشتن خیلی زیاد ؛ بینهایت ممنونم ..
    ویرایش توسط سنجاب بازیگوش : سه شنبه 05 آذر 92 در ساعت 21:24

  6. 3 کاربر از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده اند .

    Aminn (سه شنبه 05 آذر 92), asemaneabi222 (سه شنبه 05 آذر 92), دختر مهربون (چهارشنبه 06 آذر 92)

  7. #64
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 94 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1392-7-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,623
    سطح
    31
    Points: 2,623, Level: 31
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 271 در 111 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سنجاب بازیگوش نمایش پست ها
    از این که این همه پیگیر کار منید خیلی ممنونم

    منظور من این بود که میپرسه خانم سنجاب مدتی خبری از شما نبود حالتون خوبه ؟ نگران حالتون بودم اینجوری

    چرا این همه این ادم از نظر شما بد و خبیثه ؟ شاید من توی گفتن اشتباه کردم که اینجوری برداشت شده
    ادم مثبت نگری نیستم .. همیشه حواسم به طرز گفتار و رفتارش بوده مورد بدی ازش ندیدم
    مطمئنم اگه بخوام برم از طریق برانگیختن احساسات جلومو نمیگیره
    خیلی راحت میتونست با قول بیخود منو دنبال خودش بکشونه همون جوری که گفتم یه بار که حرفش شد ، فقط بهم گفت لیاقتم بیشتر از ایناست و مراقب خودم باشم

    من مدتی سر نمیزنم میخوام به هیچی فکر نکنم تا بعد یه تصمیم قاطع و درستی بگیرم از همه بابت اینکه
    وقتشونو برام گذاشتن خیلی زیاد ؛ بینهایت ممنونم ..
    می خواستم دیگه پست نذارم ولی این یکی رو لازم دیدم که بذارم. البته خیلی میبخشید.

    شما نگفتید که با چه لحنی ازتون میپرسه روی همین لحاظ هم من فرض رو بر این گذاشتم که لحنش حالت مُصر برای گرفتن جواب باشه و اینطور پاسخ دادم. اگه می گفتی لحنش اینجوریه منم با لحن دیگه ای بهش جواب میدادم (لحن کاملا ملایم و در عین حال نگفتن دلیل).
    فعلا که متاسفانه احساساتت رو درگیر کرده و هنوزم در حال ادامه دادنه اگه مرد بود مثل مرد میومد می گفت چی می خواد!
    آره قول بیخود بهت نداده ولی امید بیخود بهت داده (بصورت کاملا هدف دار)

    موفق باشید

  8. کاربر روبرو از پست مفید Aminn تشکرکرده است .

    سنجاب بازیگوش (چهارشنبه 13 آذر 92)

  9. #65
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    264
    سطح
    5
    Points: 264, Level: 5
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 51 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تصمیم نگرفتی دوست من؟
    به ماهم خبرشو بده

  10. 2 کاربر از پست مفید maryam9966 تشکرکرده اند .

    Aminn (جمعه 15 آذر 92), سنجاب بازیگوش (چهارشنبه 13 آذر 92)

  11. #66
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    ممنون دوستای گلم که به فکرم بودین .. بله گرفتم .. انجامم دادم
    وقتی باهاش حرف زدم ازم خواست همین جوری که تا الان بودم باشم بدون عنوان مشخصی
    قبول نکردم الانم چند روزی میگذره ازش

    روز اول حس خفگی داشت خفم میکرد حتی نمیتونستم اشک بریزم .. همش بغض و عصبانیت
    ولی بعدش بهتر شدم
    دوباره شدم همون دختر شادو شیطون امروز کلی انرژی دارم کلی خوشحال بودم یه روز کاملو با یه دختر 5 ساله گذروندم شیطون تر از اون من بودم

    مطمئنم از این که منو از دست داده پشیمون میشه اما من دیگه نمیخوام ببینمش هیچ وقت
    اصلا و ابدا کینه ای ازش به دل ندارم بهترینا رو براش ارزومندم

    فقط حس میکنم به قدر 2 سال به خودم بدهکارم ..

    برام دعا کنید بتونم از پسش بر بیام . برای دلم دعا کنید
    حس میکنم یه خلا بزرگ بزرررررررررررررررررگ توشه
    میخوام به خدا نزدیک تر بشم

    تنهام نزارید ..

  12. 2 کاربر از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده اند .

    Aminn (جمعه 15 آذر 92), دختر مهربون (پنجشنبه 14 آذر 92)

  13. #67
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام عزیزم.بهت تبریک میگم بابت تصمیمی که گرفتی.مطمینم بهترین تصمیم بوده

    - - - Updated - - -

    باور کن روزی میرسه که به خودت میگی خدایا ازت ممنونم که کمکم کردی.شما تنها نیستی چون خدا رو داری.برات ارزوی خوشبختی میکنم

  14. 2 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (پنجشنبه 14 آذر 92), سنجاب بازیگوش (چهارشنبه 13 آذر 92)

  15. #68
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array
    آن سوی تنهایی
    بهانهایت برای رفتن چه بچه گانه بود
    چه بیقرار بودی زودتر بروی
    از دلی که روزی بی اجازه وارد ان شده بودی ..
    من سوگوار نبودنت نیستم !!
    من شرمسار این همه تحملم ..

    من که بهش گفتم بره چرا بازم پیام داد ؟؟ چرا نمیزاره من اروم بشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. #69
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سنجاب بازیگوش نمایش پست ها
    آن سوی تنهایی
    بهانهایت برای رفتن چه بچه گانه بود
    چه بیقرار بودی زودتر بروی
    از دلی که روزی بی اجازه وارد ان شده بودی ..
    من سوگوار نبودنت نیستم !!
    من شرمسار این همه تحملم ..

    من که بهش گفتم بره چرا بازم پیام داد ؟؟ چرا نمیزاره من اروم بشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام سنجاب عزیز
    بزار اون پیام بده پسرا این شگردشون واسه اینکه تو رو وسوسه کنه تا دوباره رابطتتو شروع کنی داره احساستو تحریک میکنه!
    اصلا بهش محل نزار جوابشو نده به هیچ عنوان!
    اگه واقعا تو رو رو بخواد و نیتش خوب باشه حتما علاقلانه تر عمل میکنه نه با اسمس بازی!

  17. 3 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (جمعه 15 آذر 92), دختر مهربون (جمعه 15 آذر 92), سنجاب بازیگوش (جمعه 15 آذر 92)

  18. #70
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    این حس و حال به نفعت نیست.مرثیه سرایی نکن.


  19. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (جمعه 15 آذر 92), asemaneabi222 (جمعه 15 آذر 92), سنجاب بازیگوش (جمعه 15 آذر 92), ستیلا (جمعه 15 آذر 92)


 
صفحه 7 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.