سلام!
خسته نباشید!
وای که چقدرازین جمله ها بدم میاد!!!((من عاشق فلاني هستم ، من عشقم رو دوست دارم ، اون معشوق منه))...
به مراتب اینا قشنگترین جمله های ممکنه میتونن باشن!!اما کیه که معنای واقعیشو درک کنه!!!..اصلا"عاشق ومعشوق واقعی مگه پیدا میشه؟!!!
از پستتون خیلی استفاده کردم دستتون دردنکنه آقا عرفان.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)