عزیزم درک میکنم دقیقا وضعیتت
رو ولی یه کم منطقی فکر کن : به نظرت یه آقای دکتر اونقدر وقت اضافه داره یا پرستیژ اجتمأیی شو میاره پایین که تو چت دنبال شریک زندگی بگرده؟
مطمئن باش که ۱۰۰% داره دروغ میگه مخصوصاً این که از صبح تا ۷ شب اصلا وقت یک اساماس زدن ۳۰ ثانیه ای هم ندارد!
و وقتی هم که گفته وقت بیرون آمدن نداره چون به احتمال زیاد زن و بچه داره و نمیخواد توی شهر با شما دیده بشه ، ممکنه چند وقت دیگه که حسابی اعتمادت رو جلب کرد به خونش حتی دعوتت کنه .
تا دیر نشده و بیشتر درگیره احساساتت نشدی باهاش تموم کن چون کسی که ضرر میکنه فقط و فقط شخص شمایی .








علاقه مندی ها (Bookmarks)