به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #6
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    قبول دارم کارم اشتباهه ولی با تنهاییم چه کنم؟
    ابتدا جلوی ادامه پیدا کردن این "اشتباه" رو بگیرید.

    این آقا پسر خوبی به نظر میاد؟ می‌تونید ازشون بخواید که به صورت رسمی ازتون خواستگاری کنن. اما ادامهٔ رابطهٔ غیررسمی و بده‌بستون عاطفی تحت "عناوین" زیبا مثل "فرصتی برای شناخت بیشتر" اصلا توصیه نمی‌شه. چون تنها چیزی که در حد مطلوبش حاصل نمی‌شه، همین "عناوین" زیبا هست!

    آقا برای ازدواج آمادگی ندارن؟ این مشکل شما نیست. هر موقع که آمادگی لازم رو پیدا کردن، اقدام کنن. اما رابطهٔ اشتباه رو قطع کنید.
    معتقدند که باید بیشتر همدیگر رو بشناسید؟ به همراه خانواده تشریف بیارند و بیشتر بشناسند.

    .
    تنهایی -اونم به معنای نداشتن رابطهٔ عاطفی با جنس مخالف- ، دلیل مناسبی برای انجام کار اشتباه نیست.
    به راحتی می‌شه سرکشی این حس رو مهار کرد و به سطحی رسوند که کمتر آزاردهنده باشه.
    محدود کردن نگاه‌ها، کنترل افکار، دقت در انتخاب دوست (دوست هم‌جنس!)، ارتباط با آقایون در حد ضرورت و … می‌تونه کمک‌کننده باشه.

    علاوه بر این‌ها، راه ارتباط عاطفی با جنس مخالف بسته نیست. می‌تونید ازدواج کنید.
    برای ازدواج آمادگی ندارید؟
    این آمادگی رو در خودتون ایجاد کنید. ربطی به سن و سال هم نداره. آدم خرمالو نیست که لازم باشه حتما ۳ ماه به درخت بمونه تا برسه! اگر علاوه بر احساس مفعول بودن، کمی هم فاعل باشیم، خیلی زودتر میشه به چیزهای مختلف رسید.


    در حال حاضر خواستگار مناسب ندارید؟
    روش درست (با این رنگ مشخص شده) رو پی بگیرید. به خانوادتون هم به نحوی اطلاع بدید که از ازدواج کردن بدتون نمیاد.


    .
    این که آدم بدونه یه کاری اشتباهه و انجام بده، واقعا اذیت‌کننده و غیرمنطقیه.
    برای فرار از این حس اذیت‌کننده، دو راه میشه در پیش گرفت:
    ۱- با قدرت اشتباهات رو تصحیح کنیم و زندگی رو درست بسازیم.
    ۲- برای فرار از اون حس اذیت‌کننده، کار اشتباهمون رو بدون اشکال بدونیم و انقدر ادامه بدیم تا بعد از مدت‌ها، به کسی تبدیل بشیم که کار اشتباه رو انجام میده و عین خیالش نیست!

    به نظرم مزایا و معایب هر انتخاب واضحه. کافیه با استفاده از عقل، راهتون رو انتخاب کنید.
    موفق باشید.

  2. 6 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 14 آذر 92), shabnam z (پنجشنبه 14 آذر 92), sonia73 (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 14 آذر 92), دختر مهربون (پنجشنبه 14 آذر 92), سپیدقلب (جمعه 15 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برای ارشد درس بخونم یا ؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط terme00 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مهر 93, 13:48
  2. با شوهر بد دهن چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط abs در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آبان 92, 14:32
  3. مصاحبه سازمان ها؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط kooch2000 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 17 اردیبهشت 90, 13:46
  4. اجازه می دهید مطالبم را اینجا بگذارم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط parvaz2010 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 تیر 89, 09:41
  5. +نمیدونم بگم یا نگم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط blue heart در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 بهمن 87, 10:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.