سلام.
از نوشته هاتون برنمیاد که مشکل شخصیتی خاصی داشته باشید. نیاز به همدم هم دلیل کاملا خوب و قابل قبولی برای ازدواجه. برعکس من فکر میکنم شما با ازدواج می تونید مشکل بی هدفی و بی انگیزگی رو هم رفع کنید.