سلام.
از نوشته هاتون برنمیاد که مشکل شخصیتی خاصی داشته باشید. نیاز به همدم هم دلیل کاملا خوب و قابل قبولی برای ازدواجه. برعکس من فکر میکنم شما با ازدواج می تونید مشکل بی هدفی و بی انگیزگی رو هم رفع کنید.
تشکرشده 1,144 در 414 پست
سلام.
از نوشته هاتون برنمیاد که مشکل شخصیتی خاصی داشته باشید. نیاز به همدم هم دلیل کاملا خوب و قابل قبولی برای ازدواجه. برعکس من فکر میکنم شما با ازدواج می تونید مشکل بی هدفی و بی انگیزگی رو هم رفع کنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)