ممنون دوستای گلم که به فکرم بودین .. بله گرفتم .. انجامم دادم
وقتی باهاش حرف زدم ازم خواست همین جوری که تا الان بودم باشم بدون عنوان مشخصی
قبول نکردم الانم چند روزی میگذره ازش
روز اول حس خفگی داشت خفم میکرد حتی نمیتونستم اشک بریزم .. همش بغض و عصبانیت
ولی بعدش بهتر شدم
دوباره شدم همون دختر شادو شیطون امروز کلی انرژی دارم کلی خوشحال بودم یه روز کاملو با یه دختر 5 ساله گذروندم شیطون تر از اون من بودم
مطمئنم از این که منو از دست داده پشیمون میشه اما من دیگه نمیخوام ببینمش هیچ وقت
اصلا و ابدا کینه ای ازش به دل ندارم بهترینا رو براش ارزومندم
فقط حس میکنم به قدر 2 سال به خودم بدهکارم ..
برام دعا کنید بتونم از پسش بر بیام . برای دلم دعا کنید
حس میکنم یه خلا بزرگ بزرررررررررررررررررگ توشه
میخوام به خدا نزدیک تر بشم
تنهام نزارید ..








علاقه مندی ها (Bookmarks)