با سلام
اين اتفاق قبل ازاينکه براي شما نگران کننده باشه براي ايشون هشدارتلقي ميشه وقطعا ايشون به اين موضوع پي ميبره که مثلا دراين موارد خاص ميتونه آسيب پذيرباشه ؛ پس قطعا بدون ايشونن هم درخلوت خودش مثل همه ما که ناخواسته به مشکلي برميخوريم درحال پردازش موضوع وبررسي علل وعوامل اونه .......... نگران نباش بهش فرصت بده بتونه به جايگاه خودش بعنوان همسر ومرد خونه برگرده ؛ فکرنکن الان حتما بايد يه کاري بکني وخودت رو تحت فشاربذاري که اگه هواست نباشه دوباره چنين وچنان ميشه ........ ايشون فرزند شما نيست که مرتب تحت نظرباشه بذار اگراشتباهي هم صورت گرفته خودش وبه روش خودش جبران کنه فقط شما در رفتارتون خيلي ضعيف وبا ظرافت دلخوري تون رو نشون بديد وبهش بفهمونيد که چقدر دوستش داريد وچقدر دلتون ميخواد شرايط به خوبي قبل بشه مابقي رو هم بسپاريد به ايشون .............. موفق باشيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)