سلام عزیزم ببین من مجردم اما میگم اگه قراره کنترلی باشه باید با سیاست باشه ضمنا نذار قبح این کارا تو خونه تون بریزه نذار اصلا حتی حرف خیانت و دختر دیگه پیش بیاد اونوقت واس شوهرت عادی میشه این مسائل و تازه انگ شکاک و گیر دادن بهت میزنه و ... کارشم بخواد میکنه!! پس سعی کن بیخیال باشی یا حداقل اینطور نشون بدی نذار فک کنه فقط تو واسه این زندگی نگرانی یه کم هم ببین چیزی کم نذاشته باشی واسش ( البته زوره اما خوب دلیلیه واسه خودش) با دلگرمی خودت زندگیتونو گرم کن ... نذار فکر کنه این زندگی ارزش ادامه دادن و اصلاح کردن رو نداره








علاقه مندی ها (Bookmarks)