به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 97

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    دوست من شما اگه از همون اول رابطه حدوحدودبعضی مسائل مثل س ک س رو نگه داشته بودی شاید الان دچار این مشکلات نمیشدی چون یکی از عوامل وابستگی شدیدبین طرفین همین موضوع هستش اما حالا میگی میخوای انتقام بگیری.چجوری؟؟؟؟میخوای بکشیش؟ فکر میکنی اگه بهش زنگ بزنی 4تا بدوبیراه بهش بگی اونم احساس ندامت میکنه ومیادازت عذرخواهی میکنه و تاابد باهات میمونه!!! میدونم چ حسی داری از ی طرف عاشقشی ازطرفی هم ازش متنفری ولی دوست من اینجور ادما ارزش ندارن ک زندگیتو بخاطرش خراب کنی ازاین شکست درس بگیر وزندگیت رو سروسامون بده ب درست برس .بهترین رشته با بهترین اینده شغلی داری بچسب ب درست وخودتو بکش بالا تا تو ی روزی با شهرتت اونو عذاب بدی و بهش بفهمونی ک اون بوده که لیاقت تورو نداشته.از هرچیزی که اونو خاطراتشو به یادت میاره دوری کن موفق باشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید sadafdarya تشکرکرده است .

    minajoon (یکشنبه 17 آذر 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    373
    سطح
    7
    Points: 373, Level: 7
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sadafdarya نمایش پست ها
    دوست من شما اگه از همون اول رابطه حدوحدودبعضی مسائل مثل س ک س رو نگه داشته بودی شاید الان دچار این مشکلات نمیشدی چون یکی از عوامل وابستگی شدیدبین طرفین همین موضوع هستش اما حالا میگی میخوای انتقام بگیری.چجوری؟؟؟؟میخوای بکشیش؟ فکر میکنی اگه بهش زنگ بزنی 4تا بدوبیراه بهش بگی اونم احساس ندامت میکنه ومیادازت عذرخواهی میکنه و تاابد باهات میمونه!!! میدونم چ حسی داری از ی طرف عاشقشی ازطرفی هم ازش متنفری ولی دوست من اینجور ادما ارزش ندارن ک زندگیتو بخاطرش خراب کنی ازاین شکست درس بگیر وزندگیت رو سروسامون بده ب درست برس .بهترین رشته با بهترین اینده شغلی داری بچسب ب درست وخودتو بکش بالا تا تو ی روزی با شهرتت اونو عذاب بدی و بهش بفهمونی ک اون بوده که لیاقت تورو نداشته.از هرچیزی که اونو خاطراتشو به یادت میاره دوری کن موفق باشی
    بارها فکر کردم برم دم دانشگاش ابروشو ببرم یا تو محلشون یا حتی گاهی وقتا به مرحله ای میرسم که میگم حاضرم اعدام بشم ما اونو بکشم گاهی وقتا با تمام وجود اونایی که اسیدپاشس میکننو تحسین میکنم شاید طرف اونام مثل من حالا یه هرزست که واسه جلوگیری از کارای کثیفش فقط باید نابودش کرد این فکرا دیوونم میکنه نفرت و کینم ازش تمومی نداره خودمم دیگه اصلا مهم نیستم اصلا نه به ایندم فکر میکنم نه هیچی کل زندگی فقط واسم یه معنی داره انتقام از اونو بعدش مرگ


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.