سلام
''من هیچ موقع از گفتن رازم به کسی پشیمون نشدم! چون تا طرفم رو نشناختم حرفی نزدم''
تجربه ای که من تو این 22 سال کسب کردم:
1_آدما پتانسیل اینو دارن که دقیقا 180 درجه مخالف چیزی باشن که نشون می دن , پس اگه مورد این طوری ببینم نباید شکه شم.
2_خدا اون وجودی نیست که نقطه ضعف هاتو پوشش بده , خودت باید به فکر خودت باشی.
3_جایی که حرفتو نمی فهمن نباید حرف بزنی!
4_اگه تو زندگی درجا بزنی می گندی (واضحه اما تو شرایطش باشی مبهم به نظر میاد)
5_اصلا اصلا اصلا نیاید کسی رو واسه خودت تو ذهنت بزرگش کنی و تا مقام خدایی بالا ببریش (بردمش بالا تو کلم منه گیج/ که بعدشم خودم بش دستم نرسید)
6_آدم اگه فکرش راحت باشه خوابشم میزونه , اختلال خواب اولین نشونه مشکل فکری و روحیه....
7_داداشای دیروز (رفقا) قطع به یقین دشمنای امروزن....!!!!!
8_عاشق یه زندونیه که در زندونش بازه اما می خواد عاشق باشه نصیحتش بی فایدس.
9_هیچ کس اندازه پدر و مادر دوستت نداره اما اون ها هم یه روزی ترکت می کنن و میرن زیره خاک (تلخ ترین حقیقت) دیگه وای به حال عشق های امروزی.
10_ عاشقا تو این دنیا بهم نمی رسن!
11_اگر کسی اعتراف کرد عاشقت شده بش یه لبخند بزن و یه نخ بکش...
12_بترس از فتـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـنه زن!
اسم خوابمو می زاشتم فیلتر قرمزکه بعد از رد شدن از فیلتر ممیزی تبدیل میشد به جنوب سرخ
![]()







که بعد از رد شدن از فیلتر ممیزی تبدیل میشد به جنوب سرخ


علاقه مندی ها (Bookmarks)