سلام عزیزم
به نظر دوای درد شما فراموشی و نادیده گرفتن نیست. که بخواید با توجه بیش از حد به بچه، تمرکز روی درس و ... حواستون رو از این قضیه پرت کنین و برای فراموش کردن این ماجرا حتی خودتون رو هم از یاد ببرین. این مشکل رو باید حل کرد. اللخصوص که شما یه بچه دارین و همسرتون هم نمی خواد زندگیش از هم بپاشه.
مطمئنا شما آسیب دیدید اما هرچه دیرتر برای درمان اقدام کنید آسیب شدیدتر میشه. علت رفتار همسرتون رو ریشه یابی کنید. به بار باهاش حرف بزنید و تمام احساسات منفی رو بیرون بریزید. نزارید فکر کنه همه چی رو فراموش کردین








علاقه مندی ها (Bookmarks)