به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    264
    سطح
    5
    Points: 264, Level: 5
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 51 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    خواهر منم نسبن به یکی از معلماش همین حسو داره.البته نرفت مستقیم بهش بگه.همیشه درسشو میخوند و همیشه نمره های عالی از اون درس میگرفت.معلمشم بهش توجه میکرد و کم کم سر موضاعات درسی صمیمی تر شدن حالا عاشق همدیگه هستن و خیلی باهم رابطه دارن و همیشه واسه همدیگه کادو میخرن.حتی واسهعروسی منم معلمش کادو داد.
    شماهم حالا اگه نمیتونی مستقیم بگی سعی کن از روشهای مختلف بهش نزدیکتر بشی و اگه اونم راغب باشه خود به خود صمیمی تر میشین و همه چی حل میشه.به همین راحتی.اصلا هم خودتو عذاب نده.

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 شهریور 95 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    4,122
    سطح
    40
    Points: 4,122, Level: 40
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    566

    تشکرشده 594 در 190 پست

    Rep Power
    35
    Array
    دوستم اگه حست همینه که گفتی مشکلی نداره و برای خیلیها پیش میاد.
    من کلاس پنجم معلمم رو عاشقانه دوست داشتم. برام یه الهه مقدس بود .همیشه به نظرم قشنگترین میومد و وقتی نزدیکم مینشست(من سوگلی کلاسش بودم) گوشام داغ میشد نمیشندیم درسو و تمرکز نداشتم.یه بار تو دفتر مدرسه داشت گریه میکرد و از دوستم که دختر مدیر بود شنیدم که با همسرش مشکل داره و میخواد طلاق بگیره من شبها موقع خواب رویام این بود که چطوری همسرشو بزنم. بخدا جدی میگم یه راههای مسخره ای به ذهنم میومد و قلبم از نفرت به مردی که هیچوقت ندیده بودم پر بود. وقتی تابستون شد اینقدر روز آخر گریه کردم که اومد و بغلم کرد و من مانتوشو فینی کردم و خجالت کشیدم. وقتی رفتم راهنمایی خیلی زودرنج بودم و از همه معلما بدم میومد چون با اون مقایسشون میکردم.خیلی دلتنگش بودم. سرکلاس بغض می کردم.البته فضای جدید هم میتونه یکی از دلایلش باشه. اما از سال دوم دبیرستان عادی شدم و بین معلمای جدیدم دوستای خوبی پیدا کردم. مخصوصا معلم پرورشی(یا همچین اسمی) که با اینکه قشنگ نبود اما فوقالعاده دختر مهربونی بود.
    شما هم سعی کن با محیط جدیدت انس بگیری و دوستای جدید پیدا کنی دردش کم کم با زمان کم میشه. من تجربه کردم دوستم

  3. کاربر روبرو از پست مفید روژان20 تشکرکرده است .

    فرشته اردیبهشت (شنبه 09 آذر 92)

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مرداد 93 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1392-9-04
    نوشته ها
    34
    دستاوردها:
    3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 18 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sh2012 نمایش پست ها
    به این سوال پاسخ بدید اگه یه نفر از همجنساتو که سنش از شما پایین تر بود و بهتون گفت که دوستون داره و همیشه به دیدنتون میومد و شما هم پی برده بودید که خیلی دوستتون داره چه رفتاری باهاش داشتین و دلیلش میشه بگین؟؟؟؟

    [
    با سلام دوباره
    برخورد افراد مختلف با همجنسگرا ها متفاوت هستش پس بنابراین شما نمی تونید برخورد های متفاوت دیگران با این موضوع رو مبنای کار های خودتون قرار بدید ولی من در دوران راهنمایی یه دوست داشتم که گرایش های همجنسگرایانه داشت . یه بار فهمیدم این فرد به من علاقه داره البته مثل شما دنبال رابطه جنسی با من نبود و ما فقط رابطه عاطفی با هم داشتیم . من میتونستم اون رو مثل بقیه مردم به بهانه این که همجنسگرا هستش ترک کنم ولی به جای این کار بردمش پیش مشاوره که همین امر بهش کمک کرد تا بتونه گرایش های خودش رو کنترل و درمان کنه و تا امروز که چند سال گذشته مثل یه برادر با هم صمیمی هستیم

  5. کاربر روبرو از پست مفید حسین دستجردی تشکرکرده است .

    خانوم مجرد (سه شنبه 10 دی 92)

  6. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 خرداد 93 [ 18:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    2,062
    سطح
    27
    Points: 2,062, Level: 27
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اقای دستجردی قبلا هم گفتم حسی که من بهش دارم حس جنسی نیس در ضمن من همجنسگرا نیستم ... شما که خودتون متنمو ب خوبی نمی خونین چرا به من تهمت میزنین در ضمن تو مدرسمون بعضی دخترا هستن که نسبت به یکی از همجنساشون علاقه دارن و اینا به حس جنسی مربوط نیس ... ولی بازم ممنون که نظر دادین

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط حسین دستجردی نمایش پست ها
    با سلام دوباره
    برخورد افراد مختلف با همجنسگرا ها متفاوت هستش پس بنابراین شما نمی تونید برخورد های متفاوت دیگران با این موضوع رو مبنای کار های خودتون قرار بدید ولی من در دوران راهنمایی یه دوست داشتم که گرایش های همجنسگرایانه داشت . یه بار فهمیدم این فرد به من علاقه داره البته مثل شما دنبال رابطه جنسی با من نبود و ما فقط رابطه عاطفی با هم داشتیم . من میتونستم اون رو مثل بقیه مردم به بهانه این که همجنسگرا هستش ترک کنم ولی به جای این کار بردمش پیش مشاوره که همین امر بهش کمک کرد تا بتونه گرایش های خودش رو کنترل و درمان کنه و تا امروز که چند سال گذشته مثل یه برادر با هم صمیمی هستیم

    اقای دستجردی قبلا هم گفتم حسی که من بهش دارم حس جنسی نیس در ضمن من همجنسگرا نیستم ... شما که خودتون متنمو ب خوبی نمی خونین چرا به من تهمت میزنین در ضمن تو مدرسمون بعضی دخترا هستن که نسبت به یکی از همجنساشون علاقه دارن و اینا به حس جنسی مربوط نیس ... ولی بازم ممنون که نظر دادین

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 خرداد 93 [ 18:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    2,062
    سطح
    27
    Points: 2,062, Level: 27
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چن روز پیش شماره موبایلشو گیر اوردم براش اس فرستادم اونم گفت شما؟؟
    جواب ندادم
    شب خودمو بهش معرفی کردم به اسایی که می فرستم جواب میده
    فقط یه سوال به نطرتون کاری بدی کردم که شمارشو بدون اجاش دارم و هر روز بهش اس میدم

    - - - Updated - - -

    شما اگه به جای اون بودید چیکار می کردین

  8. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    سلام.
    در مورد سوال اولت، من مدتی به خاطر کارم(چیزی شبیه تدریس) مجبور بودم با دخترای نوجوون سر و کار داشته باشم و کاملا با این حس شما اشنا هستم.گاهی دخترای نوجوون این حس رو دارن. تلاش من و همکارام این بود که اجازه ندیم احساس دلبستگی به وابستگی تبدیل بشه. احتمالا معلم شما هم در دوران تحصیل با این مورد آشنا شده و هم در طول سال های تدریس از این دست زیاد دیده. بنابراین درمورد برداشت ایشون نگران نباشید.
    ولی در مورد شماره بهتر بود قبلش ازشون اجازه میگرفتید. الانم می تونید این کارو بکنید.

  9. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 خرداد 93 [ 18:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    2,062
    سطح
    27
    Points: 2,062, Level: 27
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی دلم براش تنگ می شه
    می خوام بهم بگین اگه هر روز یه اس ام اسی بفرستم ازم بیزار می شه؟؟

  10. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 خرداد 93 [ 18:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    2,062
    سطح
    27
    Points: 2,062, Level: 27
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یکی کمک کنه
    خواهش می کنم اگه کمکم کنی برات از خدا می خواهم که به ارزوهات برسی

  11. #29
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام،بیشترین صفتهای خوبی که داره وباعث شده ازش خوشت بیادچیه؟رابطت بادوستای خودت چطوره به سطح اجتماعی بودن خودت نمره چندمیدی؟
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  12. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 03 خرداد 93 [ 18:33]
    تاریخ عضویت
    1390-7-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    2,062
    سطح
    27
    Points: 2,062, Level: 27
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز اجتماعی بودن نمره 8 از 10
    ایشون خیلی برام عزیزن حتی ی روزایی دلم اینقد تنگش میشه ک دلم می خواد برم گریه کنم
    شماره موبایلشو دارم بهش ی روز در میون بهش اس میدم بی نهایت دوسش دارم حالا شما بگین چیکار کنم ک بعد از رفتن این رابطه دوستیمون حفظ بشه؟؟؟؟


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.